|
کدخبر: 207997

اعتراض رسمی استقلال به صدا و سیما / مجری را باید تنبیه کنید

باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل رفتار توهین آمیز یکی از مجریان شبکه تهران، به صداوسیما اعتراض کرده است و شبکه تهران را تهدید کرده که درصورت عدم تنبیه این مجری، با این شبکه قطع همکاری خواهند کرد.

ورزش اعتراض رسمی استقلال به صدا و سیما / مجری را باید تنبیه کنید

در بیانیه باشگاه استقلال آماده است:

باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام می‌نماید.

متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر