|
کدخبر: 205233

خسروی: رسیدن به جام ملت‌های آسیای هند اول راه بود

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در خصوص تیم ملی و صعود به جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

ورزش خسروی: رسیدن به جام ملت‌های آسیای هند اول راه بود

گلنوش خسروی مدافع وسط تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص صعود به جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم دست پر از ازبسکتبان برگردیم. ما ۴ ماه سخت تمرین کردیم و از همه امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفت نهایت استفاده را بردیم. ما ۲ سال بود در هیچ تورنمتی شرکت نکردیم و بعد از آمدن عزیزی خادم و حمایت‌هایی که انجام دادند تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم. گفتن برای اولین بار صعود کردن به رقابت‌های جام ملت آسیا هم خوشحالی دارد و هم حسرت که چه کسانی و چه استعداد‌هایی بودند در گذشته که با بی توجهی‌ها سوختند و نتوانستند در زمان خود نسل فوتبال بانوان ایران را تشکیل دهند. در حال حاضر خوشحالیم که بهترین نسل فوتبال بانوان را تشکیل داده ایم و می‌توانیم موفقیت‌ها بیشتری را هم به دست بیاوریم.

مدافع تیم ملی در خصوص اعتماد سرمربی به بازیکنان جوان گفت: من از ایراندوست سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که به ما این اعتماد را دادند تا خودمان را باور کنیم و بدانیم که به هرچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم. رسیدن به جام ملت‌ها آسیای هند اول راه ما است و باید پاسخ این اعتماد‌ها را در آن مسابقات دهیم.

خسروی درباره اینکه آیا فکر صعود به مرحله بعد را می‌کردند یا خیر عنوان داشت: از همان اردوی اول می‌دانستیم صعود خواهیم کرد، چرا همه بازیکنان یک بودیم تا صعود کنیم. این نسل فوتبال بانوان نسل طایی هست و با کمی حمایت بیشتر در مسابقات جام ملت‌های آسیای هند می‌توانیم موفقیت خوبی را کسب کنیم. وقتی ما می‌توانیم موفق شویم پس باید حمایت شویم.

او افزود: از همه مردم ایران ممنونم که مار ا دعا و حمایت کردند. حمایت مردم برای ما مؤثر است و می‌تواند به ما کمک کند تا موفق شویم. من به همه مردم قول می‌دهم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

خسروی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن را در دنیای فوتبال دوست داری؟ گفت: من بیشتر بازی‌های نیمار را می‌بینم و دوست دارم، اما از این به بعد باید الگویی را در پست خودم انتخاب کنم و او را دنبال کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها