|
کدخبر: 202476

جذاب ترین همسران بازیکنان فوتبال جهان + تصاویر

شاید بسیاری از زنان فوتبالیست‌ها نام‌شان با شهرت همسرشان گره خورده باشد، اما زنانی هم هستند که شخصیتی مستقل دارند و برخی از آن‌ها حتی شهرت‌شان در حیطه کاری خودشان از همسرشان در فوتبال بالاتر است.

ورزش جذاب ترین همسران بازیکنان فوتبال جهان + تصاویر

شکیرا خواننده ۴۴ ساله کلمبیایی به‌عنوان موفق‌ترین همسر یک بازیکن فوتبال در سرتاسر جهان شناخته شده است. این خواننده برای اول شدن رقبای سرسخت خود را کنار زد و جایگاه نخست لیست را به خودش اختصاص داد.

بیش از نیمی از زنان قدرتمند دنیای فوتبال از بریتانیا هستند و ربکا واردی با کسب عنوان یازدهم از لیست ۱۰ نفره خارج شد. نکته شگفت‌آور این است که واندا نارا همسر مائورو ایکاردی و جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو در این لیست حضور ندارند.

طبق داده‌هایی که توسط سایت SlotsUp منتشر شده این خانم‌ها بر اساس معیارهایی نظیر دارایی خالص، تعداد دنبال‌کننده‌هایشان در شبکه‌های مجازی، درآمدشان از اینستاگرام، اعتبارشان در IMDb و شنوندگان‌شان در اسپاتیفای رتبه‌بندی شده‌اند و از ۱۰۰ امتیازی گرفته‌اند که در مقابل نام‌شان مشخص است.

در ادامه این ۱۰ زن قدرتمند مرتبط با دنیای فوتبال را به شما معرفی خواهیم کرد.

شکیرا

 

۱- شکیرا (۹۹)

ملکه موسیقی لاتین از سال ۲۰۱۱ با مدافع بارسلونا جرارد پیکه بوده است و این زوج دارای دو فرزند هستند. شکیرا و پیکه یک سال قبل از شروع رابطه‌شان یکدیگر را در موزیک ویدئوی واکا واکا (این بار برای آفریقا) که شکیرا برای جام جهانی ۲۰۱۰ خوانده بود و پیکه هم در آن حضور داشت، ملاقات کردند. گفته می‌شود شکیرا که ۳ بار برنده جوایز گرمی هم شده مبلغ هنگفت ۲۵۳٫۸ میلیون پوند دارایی دارد و موزیک‌هایش ماهانه ۳۴ میلیون بار در اسپاتیفای شنیده می‌شوند.

 

ویکتوریا

۲- ویکتوریا بکام (۹۵)

ویکتوریا در سال ۱۹۹۹ با اسطوره منچستریونایتد دیوید بکام ازدواج کرد و صاحب ۴ فرزند شد. این بانوی ۴۷ ساله با گروه موسیقی اسپایس‌گرلز به شهرت رسید و بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از موزیک‌های این گروه در جهان فروخته شد. ویکتوریا به طرز باورنکردنی به خاطر خوانندگی، شرکت مد و فشن و کتاب‌هایش ۳۲۶ میلیون پوند دارایی دارد.

دیبالا

۳- اوریانا ساباتینی (۷۲)

این مدل، بازیگر و خواننده آرژانتینی ۲۵ ساله از سال ۲۰۱۸ با مهاجم یوونتوس پائولو دیبالا رابطه دارد. اوریانا به ازای هر پستش در اینستاگرام بالای ۲۴ هزار پوند دریافت می‌کند. ارزش دارایی خالصش کمی کمتر از ۶ میلیون پوند است که باعث شده یکی از ثروتمندترین زنان دنیای فوتبال هم باشد.

 

راموس

۴- پیلار روبیو (۶۶)

پیلار ۴۳ ساله بعد از ۷ سال رابطه در سال ۲۰۱۹ با مدافع پیشین رئال‌مادرید و فعلی پاری‌سن‌ژرمن سرخیو راموس ازدواج کرد. دیوید و ویکتوریا هم در مراسم ازدواجشان حضور داشتند. روبیو بابت هر پستش در اینستاگرام ۲۷ هزار پوند به جیب می‌زند و روزانه در یوتوب ۹۰۰۰ نفر نامش را سرچ می‌کنند.

کراوچ

۵- ابی کلنسی (۶۲)

این بانوی اهل لیورپول در سال ۲۰۱۱ با پیتر کراوچ ازدواج کرد و ۴ فرزند دارد. کلنسی ۳۵ ساله مدل و شخصیت تلویزیونی است که باعث می‌شود در IMDb اعتبار خوب ۶۴ را داشته باشد. ابی دو کتاب هم چاپ کرده است. روزانه در حدود ۷۰۰ جستجوگر در یوتوب دارد و بابت هر پست اینستاگرامش ۳٫۷ هزار پوند دریافت می‌کند.

glmhvn

۶- کریستین لمپارد (۵۴)

این گوینده اهل ایرلندشمالی با داشتن دارایی ۲٫۵ میلیون پوندی در سال ۲۰۱۵ با اسطوره چلسی فرانک لمپارد ازدواج کرد. این زوج دو فرزند دارند در حالی‌که بازیکن سابق آبی‌ها از ازدواج قبلی‌اش هم دو فرزند دختر دارد. کریستین ۴۲ ساله بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به همراه آدرین دورهام برنامه The One Show را اجرا کرد و از سال ۲۰۱۶ هم برنامه Loose Women را اجرا می‌کند.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر