|
کدخبر: 198632

تجمع هواداران خشمگین استقلال/ مددی تهدید شد + تصاویر

گروهی از دختران و پسران استقلالی با تجمع مقابل ساختمان باشگاه استقلال نام مددی را فریاد می‌زدند و می‌خواستند یک نفر به داد تیمشان برسد.

نگرانی های استقلالی ها در فضای مجازی بابت اتفاقات روزهای اخیر موجب شد تا تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در مقابل ساختمان وزارت ورزش نسبت به وضعیت تیم خود ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی امیر سجادی به امور این باشگاه شدند.

این تعداد از طرفداران آبی‌دوست که در خیابان سئول تجمع کرده بودند با شعارهای خود خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان از باشگاه استقلال شده و با شعار علیه مدیرعامل این باشگاه از سجادی خواستند تا مددی را از کار برکنار کند. آنها همچنین علیه ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه شعار سردادند.

این برای چندمین بار طی یک سال اخیر بود که هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت باشگاه خود مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی و ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند ولی در نهایت وقتی متوجه شدند کسی برای جواب دادن به آنها از وزارت ورزش خارج نمی شود راه سعادت آباد و محله خیابان علامه را در پیش گرفتند تا به باشگاه بروند و آنجا حرفشان را بزنند.

طرفداران عصبی استقلالی که در اوج گرمای تابستانی بر شدت عصبانیتشان افزوده شده بود به محض رسیدن به باشگاه قصد داشتند به زور وارد ساختمان شوند. آنها که می دانستند احمد مددی پس از ۱۰ روز غیبت به دلیل بیماری کرونا به باشگاه برگشته می خواستند به طبقه پنجم بروند و مددی را ببینند و حرف دلشان را به مدیر باشگاه شان بزنند که با ممانعت نگهبانان مواجه شدند.

هجوم هواداران به اتاقک نگهبانی باعث شد سروصداها بالاتر برود و در نهایت دو نفر از کارمندان باشگاه هواداران را به بیرون هل دادند و درب ورودی را بستند و در پیاده روی مقابل باشگاه شروع کردند به آرام کردن مردم، ولی این تازه اول ماجرا بود.

تجمع

این تعداد که گروهی از دختران و پسران استقلالی عصبانی آنها را تشکیل می دادند از داخل کوچه رو به طبقه پنجم ساختمان فریاد می کشیدند که: "آهای مددی! بیا بیرون". آنها دیگر شعار مددی حیا کن را سر نمی دادند و فقط با داد و فریاد کردن جو کوچه را به هم ریخته بودند تا یکنفر بیرون بیاید و حرف دلشان را بشنود.

پسری که در بین جمعیت بود با انتقاد از ادعاهای رییس هیأت مدیره باشگاه می گفت "ملکیان می گوید می خواهیم یک بازیکن فوق حرفه ای بیاوریم ولی بعد از بازی با الهلال! آخر بازیکن فوق حرفه ای بعد از این بازی به چه دردی می خورد؟ اگر پول بازیکن فوق حرفه یا داشتید لااقل دو، سه تا از این نفرات خوبی که داشتیم را نگه می داشتید فوق حرفه ای پیشکش تان".

یکی از دخترهای استقلالی که در جمعیت حاضر بود با چشمانی اشکبار به دیگر هواداران استقلالی می گفت دیگر تاب این وضعیت را ندارد و نمی تواند ببیند تیم محبوبش روز به روز ضعیف تر می شود در حالی که باقی تیم ها با پول بی حساب و کتابی که دارند هر بازیکنی اراده می کنند می خرند ولی آنها یکی، یکی بازیکنان خوبشان را از دست می دهند.

تجمع۱

استقلالی ها با دیدن فردی که مدعی بود نماینده وزارت ورزش است از او می خواستند با آمدن سجادی وزیر جدید باید مدیریت باشگاه را تغییر بدهد. یکی از آنها گفت: یحیی گل محمدی آمد گفت من ۴۸ ساعت صبر می کنم اگر سمیعی رفت که رفت وگرنه من می روم و مدیرعامل پرسپولیس عوض شد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها