|
کدخبر: 198408

بعضی ها دوست نداشتند در استقلال بمانم!

دروازه‌بان پیشین استقلال تهران گفت: من عاشق این تیم بودم و هستم اما برخی‌ها دوست نداشتند من در این تیم بمانم و امروز هم به دلیل همین رفتارها مجبور شدم از تیمی که عاشقش بودم، جدا شوم.

ورزش بعضی ها دوست نداشتند در استقلال بمانم!

رشید مظاهری با اشاره به اتفاقاتی که منجر به جدایی او از استقلال شد، افزود: بعد از رفتن سعادتمند هجمه های بسیاری علیه من شد و به شیوه های گوناگون سعی داشتند تا من را اذیت کنند، من قراردادم را با سعادتمند بستم اما بعد از رفتن او فشار زیادی از طرف مدیریت باشگاه به من وارد شد.

وی افزود: حدود ۸ ماه هیچ دریافتی نداشتم و در همین مدت جریمه هم شدم و هر طوری که می خواستند شخصیتم را زیر سوال بردند. هرروز یک برنامه ای برای اذیت کردنم داشتند و واقعیت این است که خیلی اذیت شدم.

وی ادامه داد: نیم ساعت قبل از بازی با پیکان نامه جریمه ام را برایم از طریق شبکه های مجازی فرستادند. به آقای مددی زنگ زدم و گفتم شما می دانید امروز بازی داریم؟ فهمیدم متاسفانه او نمی داند که امروز استقلال باید مسابقه بدهد! با این حال تعهدی که به استقلال و هواداران داشتم، را اجرا کردم و ماندم و منتی هم نیست چون کاری نکردم که منت بگذارم اما وقتی دیدم نمی خواهند در استقلال باشم در نهایت تصمیم گرفتم فسخ کنم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر