|
کدخبر: 196810

واکنش جادوگر به پیشنهاد دو تیم لیگ برتری

علی کریمی گفته من اهل بازار گرمی نیستم اما دو پیشنهاد سرمربیگری داشتم. این پیشنهادات از سوی کدام تیم‌ها بوده است؟

ورزش واکنش جادوگر به پیشنهاد دو تیم لیگ برتری

در حال حاضر تیم‌هایی چون نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت و شهر خودرو مشهد سرمربی ندارند و شاید تیم‌هایی که علی کریمی را می خواهند از میان آنها باشند.

جز شهر خودرو که کریمی را می خواست، فولاد خوزستان نیز بعد از ماجرای نکونام و قبل از حضور ویسی نیم نگاهی به علی کریمی داشت که به هر حال این اتفاق رخ نداد.

حالا باید دید در نهایت علی کریمی چه تصمیمی برای آینده کاری خود می گیرد؟ آن چه مسلم است حضور امثال علی دایی و علی کریمی در لیگ برتر بر جذابیت‌های این مسابقات اضافه خواهد کرد اما انگار خود علی کریمی بنا به دلایلی ترجیح داده به بعضی از تیم‌ها نه بگوید و فعلا تیم نداشته باشد.

شاید او اواسط مسابقات تیم پیدا کند و مثلا در نیم فصل کریمی را روی نیمکت یک تیم لیگ برتری ببینیم.

علی کریمی در مورد پیشنهادهای دریافتی‌اش از تیم‌های مختلف گفته است: اهل بازار گرمی نیستم اما دو تا پیشنهاد داشتم که خیلی شفاف بگویم؛ چون دنبال فوتبال سالم هستم تا زمانی که تعداد مدیران سالم در فوتبال ما از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر باشد با من و امثال من قراردادی امضا نمی‌شود و خواهانی پیدا نمی‌کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرده است: من یک مربی جوان هستم و طبیعی است که رزومه زیادی در مربیگری نداشته باشم اما چرا برخی از مدیران و مربیان سالم ما مثل حسین فرکی تیم ندارند؟ متاسفانه با این وضعیتی که من می‌بینم، رسیدن به فوتبال پاک دیگر یک رؤیا خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر