|
کدخبر: 196637

با جذب این دو نفر کام فرهاد، شیرین می شود

به نظر می رسد مدیران استقلال در جذب لیستی که سرمربی آبی ها در اختیار آنها قرار داده بود، موفق بوده اند.

ورزش با جذب این دو نفر کام فرهاد، شیرین می شود

به نظر می رسد مدیران استقلال به جز صالح حردانی موفق به جذب تمام نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی شده اند.

حضور صالح حردانی در استقلال اتفاقی بود که می توانست کار استقلال در تابستان ۱۴۰۰ را کامل کند اما با این حال مددی و همکاران او با کمک مجیدی موفق شدند در نهایت لیست مورد نظر سرمربی را به صورت کامل و با یک استثنا جذب کنند تا به این شکل اهداف مورد نظر مجیدی در نقل و انتقالات تا حد زیادی تامین شود.

هر چند در تابستان امسال نام های زیادی از جمله سعید صادقی، اشکان دژاگه، سهرابیان و غیره در حوالی استقلال به گوش رسید و حتی مذاکرات جسته و گریخته ای با آنها انجام شده بود اما در نهایت مدیران استقلال موفق شدند لیست نهایی و قطعی مورد نظر سرمربی خود که در اولین تمرین به صورت علنی مطرح کرد را خریداری کنند، البته این به شرطی است که قرارداد ابوالفضل جلالی و شیمبا با استقلال به امضا برسد.

به این لیست همچنین باید قرارداد با گابریله پین را نیز اضافه کرد که در صورتی که پین رسما به جمع آبی پوشان اضافه شود، اتفاق مثبتی برای این رقم خواهد خورد.

موضوع مهم بعدی برای مجیدی حالا شکست دادن الهلال پر مهره و برای مددی پرداخت پول به بازیکنان است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده امیرحسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی، علیرضا رضایی و محمدرضا آزادی را به صورت قطعی و رسمی به خدمت گرفته است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها