|
کدخبر: 196294

اتفاق باور نکردنی در پرسپولیس/ آبشک به این دلیل پرسپولیسی نشد!

در روزهایی که تازه جدایی احمد نوراللهی قطعی شده بود و جذب رضا اسدی هم برای میانه میدان دشوار به‌نظر می‌رسید، باشگاه پرسپولیس سراغ مذاکره با محمد آبشک رفت.

ورزش اتفاق باور نکردنی در پرسپولیس/ آبشک به این دلیل پرسپولیسی نشد!

هافبک دفاعی فولاد حتی به تهران آمد و در دفتر باشگاه پرسپولیس هم حاضر شد، اما این مسئله با واکنش منفی و تند بسیاری از هواداران مواجه شد. در حقیقت آنها فاکتورهای لازم برای پرسپولیسی شدن را در آبشک نمی‌دیدند. نه اینکه او بازیکن بدی باشد؛ به هر حال آبشک همین حالا هم در تیم خوب فولاد مشغول به‌کار است.

نکته اینجاست که از یک طرف سن این بازیکن زیاد بود و او در ۳۵ سالگی نمی‌توانست خریدی مطلوب برای قرمزها به شمار بیاید و از طرف دیگر برخی حواشی آبشک در طول سال‌های گذشته، تصویری نه‌چندان خوشایند از این بازیکن ساخته بود.

او تا به حال چندین بار سابقه درگیری با بازیکنان حریف و راه انداختن جنگ روانی را داشته و چندین نوبت در کانون حواشی قرار گرفته بود.

واکنش منفی هواداران به‌احتمال حضور آبشک چنان بود که جعفر سمیعی، مدیرعامل قرمزها در مقابل ساختمان این باشگاه گفت: «کادر فنی برای ما تعیین تکلیف می‌کند، نه هواداران».

نهایتا اما با تسلیم باشگاه برابر انتقادات، حضور آبشک منتفی شد و پرسپولیس با تمرکز بیشتر روی خرید رضا اسدی، انتقال این بازیکن را قطعی کرد. از آن طرف آبشک هم قراردادش را با فولاد تمدید کرد.

منبع: همشهری

ارسال نظر