|
کدخبر: 194793

آخرین وضعیت جذب اسدی / رضا پرسپولیسی می شود؟

تا به این لحظه هنوز هیچ توافقی بین باشگاه پرسپولیس و رضا اسدی صورت نگرفته است.

ورزش آخرین وضعیت جذب اسدی / رضا پرسپولیسی می شود؟

مذاکرات باشگاه پرسپولیس و رضا اسدی به نظر می رسد به پایان رسیده است.

طی دو روز اخیر خبرهای زیادی در مورد رضا اسدی منتشر شد. از حضور این بازیکن در تهران تا توافق کتبی ایجنت این بازیکن با باشگاه در یکی از هتل های تهران...

آخرین خبر از پروژه انتقال اسدی به باشگاه این است که پرسپولیس با بسیاری از شروط اسدی موافقت کرده است.از ثبت قرارداد یک ساله گرفته تا پرداخت مبلغی بالاتر از امیری و عالیشاه به عنوان دو بازیکنی که سقف قرارداد را دریافت کرده اند..

در ادامه اسدی خواهان دریافت مبلغ ۴ میلیارد تومان به صورت پیش پرداخت شد که باشگاه ابتدا نپذیرفت. سمیعی با این نگاه که پرداخت این مبلغ می تواند باعث ناراحتی و گلایه بقیه بازیکنان شود ابتدا با این موضوع مخالفت کرد اما وقتی اصرار هواداران و صحبت های یحیی گل محمدی را شنید تصمیم گرفت با این شرط هم کنار آمده و مبلغ ۴ میلیارد ( دو برابر کل دستمزد سیدجلال حسینی در یک فصل) را به صورت پیش پرداخت به اسدی بپردازد به شرطی که اسدی هم کمی از مواضع خود عقب نشینی کرده و در رقم ۱۵ میلیاردی اش به باشگاه تخفیف دهد. اما اسدی این درخواست را نپذیرفت و جالب این که شروط تازه ای را هم مطرح کرد.

سمیعی در نهایت با این عنوان که شان باشگاه پرسپولیس در صورت ثبت قرارداد با اسدی حفظ نخواهد شد به مذاکرات خود با اسدی پایان داد.

در حال حاضر و تا به این لحظه مذاکرات بین طرفین به پایان رسیده است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها