|
کدخبر: 194850

زرینچه چرا نیامده رفت؟ / پشت پرده این استعفای زودهنگام

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به نزدیکان خود گفته دلیل استعفای جواد زرینچه این بود که فرهاد مجیدی گفت من مشکلی با سرپرستی زرینچه ندارم ولی در مورد هماهنگی های مربوط به تیم و کارهای مربوط تمرین و اردو فقط با برادرم فرزاد کار می کنم!

ورزش زرینچه چرا نیامده رفت؟ / پشت پرده این استعفای زودهنگام

امروز یکی از کوتاه ترین حکم های تاریخ باشگاه استقلال صادر شد و جواد زرینچه رکورد کوتاه ترین دوره سرپرستی در استقلال را شکست! زرینچه که حوالی ساعت سه بعدازظهر سرپرست استقلال شده بود، حوالی ساعت ۶ عصر به صورت رسمی از پذیرش این منصب انصراف داد.

زرینچه تاکید کرد دلیل انصرافش این بود که احساس کرد نمی تواند در استقلال مفید باشد اما یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به نزدیکانش گفته دلیل استعفای زرینچه، حمایت فرهاد مجیدی از برادرش فرزاد بوده است.

به گفته این شخص، جواد زرینچه به دعوت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال به باشگاه آمد و در مورد سرپرستی استقلال با او صحبت شد و زرینچه هم این منصب را پذیرفت اما فرهاد مجیدی با حضور در باشگاه در اولین جلسه ای که میان او و زرینچه با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد، تاکید کرد هیچ مشکلی با انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم و نشستن او روی نیمکت استقلال ندارد ولی فقط هماهنگی ها را با برادرش انجام می دهد و حاضر نیست با شخصی غیر از برادرش در خصوص کارهایی که به تیم و مجموعه بازیکنان مربوط است، همکاری کند.

هیات مدیره بعد از آن که حکم جواد زرینچه را به دست احمد مددی به او دادند، تصمیم گرفتند با برگزاری یک جلسه هماهنگی، سرپرست جدید را به فرهاد مجیدی معرفی کنند اما سرمربی استقلال با توپ پر در این جلسه حاضر شد و به ضرورت حضور برادرش در کادر سرپرستی و اجرایی تاکید کرد. اگرچه زرینچه مشکلی با حضور فرزاد مجیدی به عنوان دستیار اجرایی سرپرست نداشت اما این که همه کارها را فرزاد انجام بدهد و او فقط روی نیمکت بنشیند را نپذیرفت.

 جواد زرینچه احساس کرده فرهاد مجیدی از این که با او همکاری کند راضی نیست... هرچند زرینچه ساعتی پیش به طرفداری گفت این حق فرهاد است با هر کسی که دوست داشت کار کند اما اینگونه به نظر می رسد که زرینچه تصور کرده اگر فرهاد بخواهد تمام هماهنگی ها را با فرزاد انجام بدهد و او فقط روی نیمکت بنشیند، دکور خواهد بود.

البته زرینچه یک نگرانی دیگر هم داشت؛ این که تیم نتیجه نگیرد و بعد بگویند زرینچه زیر پای مجیدی را خالی کرد و همین شد که بعد از جمع بندی حرف های فرهاد مجیدی به این نتیجه رسید بهتر است در این مقطع با استقلال همکاری نکند.

در حال حاضر نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال است و فرزاد مجیدی به عنوان کمک سرپرست با او همکاری می کند.

جواد زرینچه دو سال قبل، سرپرست استقلال بود اما بعد از جدایی استراماچونی، از این سمت کنار کشید و جای خود را به ستار همدانی داد که فرهاد مجیدی در بدو ورود به استقلال با ستار همدانی جلسه گذاشت و از او خواست از این منصب کنار بکشد تا او بتواند با سرپرستی همکاری کند که با خودش هماهنگ باشد. در آن مقطع، فرهاد مجیدی بعد از استعفای ستار همدانی از سرپرستی استقلال، سعید رمضانی را به عنوان سرپرست به استقلال معرفی کرد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها