|
کدخبر: 194390

رقم قرارداد بازیکن جدید پرسپولیس لو رفت!

علی نعمتی مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی با توافقی ۴ میلیاردی پرسپولیسی خواهد شد.

ورزش رقم قرارداد بازیکن جدید پرسپولیس لو رفت!

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب علی نعمتی برای تقویت خط دفاع خود است. بازیکنی که مورد توجه حمید مطهری و یحیی گل محمدی قرار گرفته و در حالی وارد لیست سرخپوشان شد که این تیم برای حضور در ادامه فصل و همچنین لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا نیاز مبرم به حضور حداقل یک مدافع با تجربه و کاربلد دارد.

از سوی دیگر مهدی رحمتی که به مدیران باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این بازیکن ستاره تیمش است و به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن نعمتی نمی‌شود. موضوعی که یکی از موارد اختلاف رحمتی با مدیران شهرخودرو است. طی روزهای گذشته مالکیت باشگاه شهرخودرو دوباره به فرهاد حمیداوی رسید. حمیداوی که با مشکلات مالی زیادی مواجه است در گفت و گو با نعمتی و وکیلش اعلام کرد حاضر است در ازای دریافت پول رضایتنامه نعمتی را برای پرسپولیس صادر کند.

نعمتی هم که هفته قبل توافقات لازم را با پرسپولیسی‌ها انجام داد و حتی قرارداد داخلی هم امضا کرد به مدیران شهرخودرو اعلام کرد هرطور شده قصد دارد فصل بعد در پرسپولیس بازی کند و درصورتی که آنها رضایتنامه اش را صادر نکند خودش را سرباز می‌کند و راهی فجرسپاسی خواهد شد.

مبلغی که مدیران شهرخودرو برای صادر کردن رضایتنامه نعمتی درخواست کردند چیزی حدود ۳ میلیارد است و این بازیکن از حساب خودش باید این پول را پرداخت کند. مدیران پرسپولیس به نعمتی اعلام کردند نمی توانند پولی برای رضایتنامه این بازیکن بپردازند و نعمتی باید خودش این پول را پرداخت کند. این بازیکن هم با قبول شرایط پرسپولیس اعلام کرد خودش از جیب ۳ میلیارد درخواستی شهرخودرو را می دهد.

طبق توافق پرسپولیس و نعمتی، قرارداد این بازیکن ۲ ساله خواهد بود و برای سال اول پرسپولیس ۴ میلیارد به این بازیکن پرداخت خواهد کرد. حالا نعمتی از این ۴ میلیارد باید ۳ میلیارد را به باشگاه شهرخودرو بدهد و فقط ۱ میلیارد برای خودش باقی می ماند.

نعمتی که توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و مدافع چپ را دارد اعلام کرد علاقه دارد در تیم محبوبش بازی کند و برای پیوستن به پرسپولیس هرکاری انجام خواهد داد. نعمتی همچنین گفت هرچه دارم را می فروشم تا بتوانم پول رضایتنامه ام را پرداخت کنم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر