|
کدخبر: 192929

خبر بد برای آبی ها / پایان کار خط حمله آتشین؟

خط حمله استقلال در آستانه یک انقلاب بزرگ قرار دارد و به این شکل می‌توان فصل سختی را برای آبی‌ها پیش‌بینی کرد.

ورزش خبر بد برای آبی ها / پایان کار خط حمله آتشین؟

شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی مثلث خط حمله استقلال طی دو فصل اخیر بوده‌اند که از حیث آماری عملکرد موفقی نیز از خود به جا گذاشته‌اند. دیاباته فصل نوزدهم را با عنوان آقای گلی پایان داد و البته لیگ بیستم چندان برای او خوب پیش نرفت و مصدومیت و نیمکت‌نشینی‌های پیاپی او را فرسنگ‌ها دورتر از شرایطی که در لیگ قبلی دنبال کرده بود، قرار داد. مساله‌ای که باعث شد تا در هفته‌های پایانی با بی‌اعتمادی کامل فرهاد مجیدی مواجه شود و دور از ترکیب اصلی قرار گیرد. او اکنون برای ادامه همکاری با این باشگاه (استقلال) موردتوجه نیست و پرویز مظلومی (عضو هیات مدیره استقلال) نیز در آخرین صحبت‌هایش بر اعلام عدم نیاز سرمربی تیم به این مهاجم صحه گذاشت تا آقای گل لیگ نوزدهم به این شکل به کار خود در جمع آبی‌پوشان پایان دهد.

با این حال مهدی قایدی همانند فصل قبل، در لیگ بیستم نیز ستاره شماره یک آبی‌ها بود تا به واسطه همین اتفاق حضور در تیم ملی را هم تجربه کند. قایدی که با توجه به شرایط سنی و البته کیفی‌اش طی چند فصل اخیر یکی از بازیکنان در راس ترانسفر این باشگاه محسوب می‌شد، اکنون به این اتفاق نزدیک‌تر از همیشه شده است. حضور او طی روزهای اخیر در امارات و البته بحث‌هایی نیز که پیش از این درباره حضور استراماچونی در نیمکت الغرافه قطر و درخواست برای جذب این ستاره ایرانی شکل گرفته بود، او را اکنون یکی از گزینه‌های جدی خروج از جمع آبی‌پوشان قرار داده تا شماره ده آبی‌ها دومین خروجی احتمالی از جمع مهاجمان تیم محسوب شود. با این حال قرارداد این بازیکن با استقلال باعث شده تا جدایی‌اش تنها با اعلام کادرفنی و البته باشگاه صورت گیرد و باید دید این موضوع نهایی خواهد شد. ارقامی که برای صدور رضایتنامه این بازیکن اعلام می‌شود و از سوی دیگر بدهی‌های ارزی آبی‌پوشان در قبال پرونده‌های استراماچونی، دیاباته، میلیچ و ... اما نگرانی هواداران این تیم را بابت فروش قایدی را برای تامین این بدهی افزایش می‌دهد.

 ارسلان مطهری دیگر مهاجمی است که این روزها بحث جدایی‌اش شدت گرفته است. مهاجمی که طی سالیان اخیر و پیش از حضور در جمع آبی‌پوشان در نفت و ذوب آهن بارها تمایل خود برای حضور در استقلال را اعلام کرد و در نهایت نیز حضور در تیم محبوب خود را تجربه کند. آغاز راه با یک دبل لذتبخش در لیگ قهرمانان و در ادامه نیز افزایش محبوب با دبل در دربی او را به یکی از بازیکنان موردعلاقه هواداران این تیم نیز تبدیل کرد. گیتاریست آبی‌ها با آن شادی گل جالب توجهش اکنون به پایان قرارداد خود با این تیم دست یافته و با پیام اینستاگرامی که پیش از این منتشر کرد به نظر می‌رسد چندان دلخوش به ادامه همکاری با این تیم نیست. طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پیشنهادات قطری و البته جدی‌تر آن حضور در ترکیه درباره این بازیکن منتشر شده است و مدیران تیم نیز هنوز موفق به مذاکره جدی برای جلب نظر او برای ادامه همکاری نشده‌اند تا سومین ضلع خط تهاجمی آبی‌ها نیز اینچنین دور از روند مذاکره قرار داشته باشد.

استقلال در حال حاضر آرمان رمضانی را در خط حمله خود به عنوان چهره شناخته شده دارد و فرهاد مجیدی نیز طی هفته‌های پایانی فصل با بازی دادن به چند جوان جویای نام به دنبال کشف مهاجمی دیگر برای آینده این باشگاه بود. بازیکنانی که البته قطعا کار سختی در رقابت‌های آسیایی و برابر رقبای صاحبنامی چون الهلال عربستان خواهند داشت و نگرانی زیادی درباره خط آتش آبی‌ها شکل داده اند.

منبع: ورزش 3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها