|
کدخبر: 192751

جانشین مسی از انگلیس می آید / خبر خوش برای آبی اناری ها

احتمال انتقال یکی از بین پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت از آرسنال به بارسلونا وجود دارد.

ورزش جانشین مسی از انگلیس می آید / خبر خوش برای آبی اناری ها

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا دیروز اعتراف کرد که دوست دارد این تیم در روزهای باقیمانده پنجره تابستانی مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد. البته بارسلونا تنها در صورتی می تواند به این هدف دست یابد که مارتین برایثوایت را با مبلغ قابل توجهی بفروشد، وگرنه شرایط مالی این تیم برای جذب بازیکن جدید چندان مهیا نیست.

حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بارسلونا شرایط جذب پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، دو مهاجم آرسنال را زیر نظر گرفته و ممکن است در روزهای پایانی بازار تابستانی برای خرید یکی از این دو بازیکن اقدام کند.

اوبامیانگ و لاکازت هر دو روز جمعه اولین مسابقه فصل آرسنال مقابل برنتفورد را از دست دادند و دلیل عدم حضور در ترکیب نیز بیماری اعلام شد. اما اوبامیانگ در فصل گذشته نتوانست درخشش ماه های ابتدایی حضور خود در ترکیب آرسنال را تکرار کند و احتمال انتقال این بازیکن به بارسلونا پایین نیست. همچنین تنها یک سال از قرارداد فعلی لاکازت با آرسنال باقی مانده و در صورت عدم توافق برای تمدید، آرسنال ترجیح می دهد در همین تابستان این بازیکن را به فروش برساند.

سرخیو آگوئرو که تابستان امسال از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، به علت مصدومیت تاندون ساق پای راست، حدود ۱۰ هفته دور از میادین است. بارسلونا در حال حاضر به جز آنتوان گریزمان و مارتین برایثوایت، مهاجم تخصصی در رختکن خود در اختیار ندارد و جدایی لیونل مسی و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این باشگاه برای فصل پیش رو شده است.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر