|
کدخبر: 192348

جدایی قریب الوقوع ستاره الهلال! / خبر خوش برای آبی ها

رسانه های سعودی خبر داده اند که بافتیمبی گومیس در آستانه ترک الهلال است و در این خصوص با مدیران آبی های ریاض به توافق رسیده است.

ورزش جدایی قریب الوقوع ستاره الهلال! / خبر خوش برای آبی ها

الهلال در تابستان جاری موفق شد متئوس پریرا وینگر برزیلی وست برومویچ را با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیون یورو جذب کند. انتقالی که او را به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان تبدیل کرد. اما مطابق قوانین فوتبال عربستان، هر تیم تنها قادر به ثبت قرارداد ۷ بازیکن خارجی است و از آنجایی که الهلال نیز هفت بازیکن خارجی در اختیار دارد، باید نام یکی از آنها را از لیست خود خارج کرده تا جا برای ثبت نام پریرا باز شود.

درحالیکه مدیریت الهلال با سباستین جووینکو برای فسخ قرارداد به توافق رسیده بود، ناگهان این بازیکن از تصمیم قبلی خود عقب نشینی کرد و خواهان دریافت تمام دستمزدش از باقیمانده قرارداد خود شد. به همین دلیل، لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال نیز به پریرا ستاره جدید تیمش اجازه تمرین نداده و این بازیکن تنها به انجام تمرینات بدنسازی می پردازد تا زمانیکه نام او به صورت رسمی وارد لیست الهلال شود.

اما اکنون رسانه های عربستانی از توافق مدیریت الهلال با بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی خود برای جدایی از این تیم خبر می دهند. وب سایت سعودی اسپورت به نقل از عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی نوشته است که الهلال بر سر معامله فروش یک سال باقی مانده از قرارداد گومیس به یکی از باشگاه های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، به توافق نهایی دست یافته است.

المریسل در توئیتر خود نوشت: مهاجم فرانسوی موافقت کرد که در تابستان فعلی از الهلال جدا شود. شروط گومیس این بوده است که او باقیمانده مبلغ قراردادش را از الهلال بگیرد و در باشگاه جدیدش نیز دستمزدش کاهش پیدا نکند. در نتیجه این بازیکن فرانسوی بیش از هر زمان دیگری به ترک الهلال نزدیک است و گفته می شود مقصد بعدی این بازیکن، الاتحاد خواهد بود.

چندی پیش روزنامه البلاد خبر داده بود که الهلال قصد دارد در ازای واگذاری بافتیمبی گومیس به الاتحاد، فهد المولد وینگر ملی پوشان و خطرناک این تیم را به خدمت بگیرد. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم ۲۲ شهریور در استادیوم زعبیل دبی برگزار می شود.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها