|
کدخبر: 192065

امتیاز تیم تراکتورسازی به فروش می رسد؟

ظاهراً در تبریز تلاش‌ها برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور ادامه دارد.

ورزش امتیاز تیم تراکتورسازی به فروش می رسد؟

باشگاه تراکتور در حالی خودش را آماده حضور در لیگ بیست و یکم و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند که اوضاع و احوال خوبی پیرامون این تیم به گوش نمی‌رسد و مصاحبه مدیرعامل و سرمربی این تیم هم تایید می‌کند که دیگر نباید انتظار یک تیم مدعی از سرخپوشان تبریزی در فصل جدید داشته باشیم.

انباشت پرونده بدهی‌های داخلی و خارجی و بسته شدن پنجره باشگاه با شکایت علیرضا منصوریان و آنتونی استوکس باعث شده اوضاع تراکتوری‌ها وخیم‌تر از قبل شود و مسئولان باشگاه هم علناً عنوان کردند قصد دارند بودجه این فصل را اختصاص به تسویه بدهی‌ها و باز شدن پنجره کرده و توانایی هزینه آنچنانی در حفظ یا جذب بازیکنان با کیفیت ندارند. این موضوع در کنار مشکلات مالی که در فصل گذشته بارها برای تراکتور دردسر ایجاد کرد باعث شده اکثر بازیکنان تیم دیگر تمایلی به حضور در تراکتور نداشته باشند و سعی در جدایی و پیوستن به سایر تیم‌ها داشته باشند و دو روز قبل با رفتن تیکدری به گل گهر اولین جدا شده این تیم مشخص شد و از گوشه و کنار اخباری از جدایی نفرات کلیدی دیگر تیم هم به گوش می‌رسد و در این راستا کمالوند در صحبت‌هایش اعلام کرد انتظار یک تیم پرستاره را در فصل جدید از تراکتور نداشته باشند.

ماجرا اما به اینجا ختم نمی‌شود. همانطور که در طول یک سال اخیر شنیده می‌شود، محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور دیگر توان و انگیزه فعالیت‌های جاه طلبانه ابتدای حضورش در رأس این باشگاه را ندارد و در چند مقطع هم تلاش‌هایی برای واگذاری امتیاز باشگاه صورت گرفت که هیچکدام به نتیجه نرسید.

اما در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته مبنی بر اینکه مس سونگون قرار است امتیاز باشگاه تراکتور را از زنوزی خریداری کند و حتی گفته شده اواسط هفته آتی نشستی میان زنوزی و مدیران مس و جواد ششگلانی (رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی) در این خصوص برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد پروژه خرید امتیاز تراکتور توسط مس سونگون در شرکت ملی مس و کارخانه مس سونگون مطرح شده و تا حدودی هم پیش رفته است ولی بررسی و رصد روی مسائل مالی باشگاه باعث شده آنها از این موضوع عقب نشینی کنند و قضیه منتفی شود. تراکتور پرونده بدهی‌های انباشته زیادی دارد که رفع و رجوع کردن آن کار راحتی نیست و با این تفاسیر بحث انتقال مالکیت باشگاه به مس سونگون منتفی است.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها