|
کدخبر: 191735

مظاهری از استقلال رفتنی شد؟

رشید مظاهری ، گلر استقلال ، که مدتی است از ترکیب و لیست این تیم دور شده ، در سفر آبی ها به اراک این تیم را همراهی خواهد کرد.

ورزش مظاهری از استقلال رفتنی شد؟

در حالی که شایعات فراوانی درباره تمایل رشید مظاهری به جدایی از استقلال به گوش می رسد، از حامد فلاح زاده به عنوان گزینه احتمالی جانشینی او در آبی های پایتخت یاد می شود.

استقلال در صورت جدایی رشید مظاهری به دنبال جذب حامد فلاح زاده خواهد رفت.

استقلالی‌ها فصل گذشته از درون دروازه خیلی ضربه خوردند به همین دلیل در فصل نقل و انتقالات گرفتن یک دروازه بان شش دانگ و مطمئن اولویت آنها بود. در نهایت هم رشید مظاهری ملی پوش به جمع آبی پوشان اضافه شد تا خیال هواداران استقلال راحت شود.

رشید در نیم فصل اول با وجود اختلاف نظر با محمد فکری، عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست به سرعت بین استقلالی‌ها محبوب شود. در نیم فصل دوم و به خصوص اواخر فصل رشید هم کرونا گرفت، مصدوم شد و با مدیران استقلال بر سر مسائل مالی به مشکل خورد و جای خود را در ترکیب اصلی استقلال به حسینی داد.

هرچند مظاهری با توجه به محرومیت حسینی در دیدار فینال جام حذفی مقابل فولاد بازی کرد ولی زمزمه هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از استقلال به گوش می رسد.

رشید حدود ۶۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده و می تواند با استفاده از این موضوع قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و از استقلال جدا شود.

خود رشید طی مصاحبه ای اعلام کرد حاضر نیست با مددی پای میز مذاکره بنشیند و همین موضوع احتمال جدایی این دروازه بان را افزایش می دهد.

پیگیری های ما نشان می دهد حتی کادر فنی استقلال فکر جانشین برای مظاهری را هم کردند و قصد دارند در صورتیکه رشید از این تیم جدا شد، حامد فلاح زاده را جذب کنند.

یکی از اعضای کادرفنی استقلال به تازگی در تماس با مربی گلرهای صنعت نفت آبادان جویای وضعیت فلاح زاده شده بود و آنطور که مشخص است فرهاد مجیدی هم نظر مثبتی روی فلاح زاده دارد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر