|
کدخبر: 191224

اینتر میلان جانشین لوکاکو را اعلام کرد!

باشگاه اینتر با مهاجم آس رم برای جانشینی روملو لوکاکو به توافق شخصی دست یافته است.

ورزش اینتر میلان جانشین لوکاکو را اعلام کرد!

گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره بی چون و چرای اینتر در رقابت‌های فصل گذشته یعنی روملو لوکاکو در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. همچنین گفته شد که این بازیکن اخیراً به سران نراتزوری اطلاع داده که قصد دارد این تیم را به مقصد چلسی ترک کند و به نوعی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است.

اینتر روملو لوکاکو را با مبلغی نزدیک به ۱۳۰ میلیون یورو به چلسی خواهد فروخت اما حالا رسانه‌های ایتالیایی ادعا می‌کنند که این باشگاه برای جذب جانشین این ستاره بلژیکی تنها می‌تواند ۳۵ میلیون یورو هزینه کند.

در این بین به نظر می‌رسید که دوشان ولاهوویچ و دووان زاپاتا گزینه‌های اصلی اینتر برای جانشینی لوکاکو به حساب می آیند اما حالا به نظر می‌رسد که با توجه به بودجه اینتر جذب این دو بازیکن غیرممکن خواهد بود چرا که آنها ارزشی بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو دارند. با این اوصاف حالا ادین ژکو به محتمل ترین گزینه برای تقویت خط حمله اینتر تبدیل شده است. ستاره بوسنیایی احتمالاً در فصل پیش رو یک بازیکن ثابت ترکیب تیم مورینیو نخواهد بود و شایعات زیادی در رابطه با جدایی او از رم وجود دارد.

باشگاه اینتر با ستاره بوسنیایی به توافق شخصی دست یافته است. در واقع این منبع ادعا می‌کند که تنها توافق بین دو باشگاه اینتر و رم باقی مانده و در صورتی که این اتفاق رخ دهد انتقال ژکو به نراتزوری به زودی نهایی خواهد شد.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها