|
کدخبر: 190556

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - گل گهر ۱

دو تیم استقلال و گل گهر برای راهیابی به دیدار فینال جام حذفی، یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی را در استادیوم آزادی تهران برگزار می کنند.

ورزش گزارش زنده؛ استقلال ۰ - گل گهر ۱

این فصل از رقابت های فوتبال ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. پس از پایان لیگ بیستم، حالا رقابت های جام حذفی نیز به روزهای آخر خود رسیده و تنها ۳ دیدار برای تعیین تیم قهرمان باقی مانده است. امروز ۲ بازی نیمه نهایی برگزار می شود تا چهره تکلیف تیم های فینالیست مشخص شود. دیدار پایانی که قرار است ۱۷ مرداد در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شود.

در یکی از دو دیدار حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای گل گهر سیرجان خواهد بود. آبی های پایتخت پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر، در اندیشه کسب یک جام هستند. در سالهایی که رقیب دیرینه قهرمان لیگ برتر می شود، رسیدن به جام حذفی و برگزاری دربی احتمالی در سوپرجام، می تواند باعث خرسندی هواداران استقلال شود.

در سمت مقابل نیز امیر قلعه نویی که در این فصل با گل گهر نتایج قابل قبولی گرفت، رویای بزرگی در سر دارد. او می خواهد در نخستین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی، آنها را به قهرمانی جام حذفی رسانده و کسب سهمیه آسیایی گل گهر را قطعی کند. اتفاق بزرگی که در صورت رخ دادن، به اعتبار قلعه نویی در فوتبال ایران خواهد افزود.

بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایران؛ چهارشنبه: ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۳۰: ۱۹

استادیوم: آزادی تهران / بدون تماشاگر

داور: سید وحید کاظمی / کمک ها: محمد رضا ابوالفضلی – حسن ظهیری؛ داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر داوری: یدالله جهانبازی

ترکیب استقلال:

 سید حسین حسینی

 محمد دانشگر

 سیاوش یزدانی

 محمد حسین مرادمند

 وریا غفوری

 محمد نادری

 مهدی مهدی‌پور

 مسعود ریگی

 آرش رضاوند

 ارسلان مطهری

 مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل گهر:

 مهرداد بشاگردی

 محمد آقاجانپور

 علیرضا علیزاده

 سید علیرضا ابراهیمی

 میلاد زکی‌پور

 سعید صادقی

 آرمین سهرابیان

 علیرضا آرتا

 احمدرضا زنده روح

 امین پورعلی

 یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه نویی

کارت زرد:

علیرضا علیزاده (۱)

لحظات حساس:

دقیقه ۱۴: حرکت خوب مهدی قایدی در گوشه محوطه و پاس در عرض او به محمد نادری رسید که ضربه بغل پای این بازیکن را علیرضا آرتا از روی خط دروازه برگشت داد تا بزرگترین شانس استقلال برای گلزنی از دست برود.

در حاشیه:

پیش از آغاز بازی، محمد آقاجانپور، آرمین سهرابیان و میلاد زکی پور از طرف گل گهری ها به سمت نیمکت استقلال رفتند و در سمت مقابل نیز تمامی بازیکنان آبی پوش به سمت نیمکت سیرجانی ها رفته و از امیر قلعه نویی رخصت گرفتند.

داریوش شجاعیان و رشید مظاهری هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم، به گرمی با مرتضی تبریزی به خوش و بش و احوالپرسی مشغول شدند.

حدود ۳۰ نفر از هواداران استقلال، کنار سکوی بازیکنان ذخیره نشسته اند و مشخص نیست از چه طریقی توانسته اند به درون استادیوم راه پیدا کنند.

 پس از کارت زودهنگامی که سیدوحید کاظمی داور مسابقه در همان ثانیه ۳۰ بازی به علیرضا علیزاده نشان داد، امیر قلعه نویی به تصمیم او معترض شد و همین مسئله باعث شد تا کاظمی یک کارت زرد نیز به سرمربی گل گهر نشان دهد.

 ناظربازی به رنگ پیراهن فرهاد مجیدی ایراد گرفت و از او خواست یک کاور با رنگی متفاوت نسبت به رنگ پیراهن بازیکنان دو تیم بپوشد که سرمربی آبی ها از تصمیم ناظر بازی تمرد کرد. سیدجواد خلیفه ناظر بازی از فرزاد مجیدی درخواست کرد تا با فرهاد صحبت کرده و او کاوری با رنگ متمایز بپوشد که در نهایت سرمربی استقلال کاور سبز رنگ را بر تن کرد.

 

شرح گل ها:یک خطا و ضربه ایستگاهی برای گل گهر به دست آمد که ارسال سعید صادقی به روی دروازه با دفع بسیار بد سیدحسین حسینی به نزدیکی ها نقطه پنالتی با امین پورعلی رسید که ضربه بغل پای این بازیکن به طاق دروازه استقلال چسبید و سیرجانی ها گل نخست بازی را به ثمر رساندند.

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها