|
کدخبر: 140196

شکست شاگردان قلعه نویی در خانه

تیم فوتبال گل‌گهر در دیداری خانگی برابر پیکان مغلوب شد.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پیکان در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند. این بازی امروز (دوشنبه) و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر یک پیکان به پایان رسید.

پیکانی‌ها در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه سه بازی با گل حسین پورامینی از حریف پیش افتادند. چهار دقیقه بعد باز هم پیکانی‌ها این‌بار روی اشتباه علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر، به گل رسیدند. در این صحنه بازی، بازیکن پیکان با یک پرتاب بلند اوت توپ را با سرعت به سمت محوطه جریمه و دروازه گل‌گهر فرستاد. حقیقی هم برای مهار توپ بیرون آمده بود اما با زمان‌بندی اشتباه در پرشش، باعث شد توپ بعد از برخورد به نوک انگشتانش وارد دروازه شود. در دقیقه ۳۱ مسابقه گل‌گهر توسط گادوین منشا که این روزها آماده به نظر می‌رسد به گل رسید تا بازی در این نیمه ۲ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم هم گل‌گهری‌ها برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند اما بازی با همان نتیجه به پایان رسید. همچنین شاگردان قلعه‌نویی در این مسابقه دو گل دیگر هم به ثمر رساندند اما داور یک بار با اعلام آفساید و بار دوم با اعلام خطای هند، این دو گل را مردود اعلام کرد. گل‌گهر در این مسابقه نخستین شکست فصلش را تجربه کرد. استقلال و صنعت نفت که به مصاف هم رفته‌اند می‌توانند با پیروزی پر گل به جای گل گهر در صدر قرار بگیرند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها