|
کدخبر: 189528

خامس: به رئال مادرید برنمی‌گردم

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال اورتون می‌گوید که نمی‌داند فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد.

ورزش خامس: به رئال مادرید برنمی‌گردم

خامس رودریگس که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پورتو، موناکو و بایرن مونیخ را دارد، تابستان گذشته با امضای قراردادی دو ساله از رئال مادرید جدا و به اورتون پیوست. او با جدایی کارلو آنچلوتی از این تیم حالا بحث پیوستنش به میلان مطرح است. این هافبک ۳۰ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با اورتون قرارداد دارد و قراردادش قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را نیز دارد، می‌گوید نمی‌داند فصل بعد کجا بازی خواهد کرد.

خامس در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: مردم اغلب از من می‌پرسند که فصل بعد کجا بازی خواهم کرد، باید بگویم نمی‌دانم و حقیقت ماجرا این است. این سؤال پیچیده‌ای برایم است که بخواهم جوابش را بدهم. خواهیم دید که چه خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا در اورتون خواهد ماند، این در حالی است که شایعه بازگشت او به رئال مادرید هم مطرح است، اظهارکرد: بله یا خیر نمی‌گویم، چون نمی‌دانم چه خواهد شد. من خوب و سخت تمرین می‌کنم و نمی‌دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد.

هافبک کلمبیایی سرخپوشان مرسی‌ساید در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال و زندگی ما چیزی درباره آینده نمی‌دانیم. فکر نمی‌کنم به رئال مادرید برگردم. رئال فصلی بسته شده از دوران حرفه‌ای من است و بازی برای این تیم دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

او فصل گذشته در ۲۶ بازی که برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید به میدان رفت، آمار ۶ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر