|
کدخبر: 184275

در فوتبالی‌ترین شب ماه، برق را قطع نکنید

امشب برای فوتبالدوست‌های ایرانی شب مهمی است، بازی‌های حساس لیگ و مسابقه مهم نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود

ورزش در فوتبالی‌ترین شب ماه، برق را قطع نکنید

تیم‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس به ترتیب سه بازی بزرگ را برگزار می‌کنند و آخر شب هم بازی ایتالیا و اسپانیا را داریم.

موج قطعی برق در روزهای گذشته خیلی‌ها را نگران کرده است، مشکلات بسیاری در زندگی روزانه و حرفه مردم ایجاد شده است، خیلی‌ها را دچار مشکلات جسمی کرده، روان خیلی‌ها را آزار داده و کار خیلی‌ها را متوقف کرده است، با این حال مردم ما به علت مشکلات موجود در سیستم برق رسانی کشور مجبور هستند با این شرایط کنار بیایند.

به هرحال یکی از معضلات این قطعی برق، دنبال نکردن برنامه‌های مختلف تلویزیونی است، هر چند قطع کولر و آب مشکلات زیادی برای آسایش و سلامت مردم و بیماران ایجاد کرده اما برخی حاضرند همه اینها قطع شود اما تلویزیون داشته باشند؛ از جمله عاشقان فوتبال که امشب قرار است فوتبالی‌ترین شب سال را سپری کنند.

امشب سه دیدار مهم از لیگ ایران از تلویزیون پخش می‌شود، ابتدا استقلال با تیم تراکتور در تهران بازی می‌کند، سپس فولاد و پرسپولیس در اهواز بازی می‌کنند و بعد از آن هم نوبت بازی ایتالیا و اسپانیا است، ضمن این که بازی بین ۲ تیم سپاهان و پیکان در ساعات همزمان با استقلال و تراکتور برگزار و از شبکه شما پخش خواهد شد. همچنین کرمانی‌های عزیز و شهروندان اراک و استان مرکزی از طریق شبکه استانی به تماشای بازی گل گهر و آلومینیوم اراک که جنگ دو تیم خوب شهرستانی بر سر رتبه چهارمی لیگ برتر است، می‌نشینند، آبادانی‌ها و مازندرانی‌ها بازی نفت آبادان و نساجی را از طریق شبکه خوزستان دنبال می‌کنند، خراسانی‌ها تماشاگر بازی پدیده - نفت مسجدسلیمان از طریق شبکه استانی خراسان رضوی هستند و تبریزی‌ها و رفسنجانی‌ها هم از طریق شبکه تبریز به تماشای بازی ماشین‌سازی و مس رفسنجان می‌نشینند.

بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر ایران، ایتالیا و اسپانیا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ومبلی بازی خواهند کرد تا کیف فوتبالی‌ها با تماشای این بازی تکمیل شود.

تماشاگران و علاقمندان فوتبال از مسئولان درخواست دارند یک امشب را تحمل کنند و برای نشاط عمومی و رضایت جوانان و علاقمندانی که در روزهای سخت اخیر، فوتبال یکی از مهم‌ترین دلخوشی آنهاست، برق را قطع نکنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر