|
کدخبر: 183643

استقلال کاپیتان سابق خود را نمی‌خواهد

باشگاه استقلال تهران مذاکره با مدافع پیشین این تیم را تکذیب و اعلام کرد، تاکنون کسی با بازیکن مازاد تیم ام‌صلال قطر تماسی نداشته است.

ورزش استقلال کاپیتان سابق خود را نمی‌خواهد

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر مذاکره «فرهاد مجیدی» با «روزبه چشمی» بازیکن سابق استقلال در رسانه‌ها منتشر و برخی مدعی شدند که چشمی بعد از آنکه در لیست فروش تیم فوتبال ام‌صلال قطر قرار گرفت، می‌تواند دوباره پیراهن استقلال را به تن کند.

البته اخباری نیز از بازگشت «امید ابراهیمی» به استقلال در رسانه‌ها منتشر شد که هنوز هیچ مسوولی واکنش رسمی به آن نشان نداده است.

هر چند که احتمال حضور این ۲ بازیکن در فصل بعد استقلال وجود دارد اما سایت رسمی باشگاه استقلال تهران در یادداشتی مذاکره با روزبه چشمی را تکذیب و نوشت: یکی از رسانه‌هایی که سابقه طولانی مدتی در انتشار اخبار کذب پیرامون استقلال دارد، در خبری مدعی شده که «فرهاد مجیدی» سرمربی استقلال با «روزبه چشمی» جهت بازگشت این بازیکن به استقلال تماس داشته که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود.

روزبه چشمی سال گذشته و بعد از حذف استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا و به ام‌صلال قطر پیوست اما نتوانست عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارد و نامش در لیس فروش این باشگاه قطری قرار گرفت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها