|
کدخبر: 182613

۶ بازی برابر "گلات" تاریخی پرسپولیسی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس برای حاشیه امنیت در راه رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی خود باید به بیست پیروزی در لیگ برتر برسد. سرخپوشان برای رسیدن به این مهم «۶» دیدار حساس پیش‌رو دارند.

ورزش ۶ بازی برابر "گلات" تاریخی پرسپولیسی‌ها

برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باعث شد شاگردان یحیی گل محمدی با ۵۱ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس و سپاهان که هفته‌ها شانه به شانه همدیگر برای ماندن در صدر جدول پیش می‌رفتند این بار در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها اختلاف دو امتیازی پیدا کردند تا هر بازی آنها تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان لیگ برتر بیستم داشته باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه هواداران خود را دچار استرس و دلهره برای از دست دادن قهرمانی پس از چهار فصل متوالی نکنند باید در ۶ بازی باقیمانده خود تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی برسند. مسابقاتی که برای امضای پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس (گلات) نقش ویژه‌ای دارد.

طرفداران پرسپولیس که خاطره خوبی با عدد ۶ دارند به خوش یمن بودن این عدد همچنان معتقدند و منتظر بردهای متوالی تیم خود در فشرده‌ترین برنامه بازی‌ها هستند.

سرخپوشان پایتخت رکورد پوکر قهرمانی در لیگ برتر را وارد فرهنگ فوتبال باشگاهی ایران کردند و حالا برای پنجمین قهرمانی قصد دارند واژه‌ای جدید را اضافه کنند. «گلات» در فرهنگ فوتبال دنیا به معنی پنج موفقیت متوالی در جریان مسابقات یک جام است. اتفاقی که تا کنون در سطح فوتبال باشگاهی ایران رقم نخورده بود تا کمتر هوادار فوتبال آن را شنیده باشد.

پرسپولیس برای اینکه قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کند باید ۶ دیدار نهایی‌اش تا پایان فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم تاکنون ۱۴ برد، یک باخت و ۹ تساوی کسب کرده است و برای اینکه وفای خود به ۶ را برای هوادارانش نشان دهد و گلات را به فرهنگ فوتبالی ایران اضافه کند باید تلاش خود را برای کسب ۲۰ پیروزی در یک فصل به کار بندد.

عددی که از یحیی و شاگردانش در پرسپولیس بعید نیست. آنها در فصل گذشته به ۲۱ برد در پایان فضل ۹۹-۹۸ رسیدند تا پوکر را به ارمغان بیاورند و حالا کافی است به عدد ۲۰ در مقابل تعداد بردهای خود برسند تا رکوردی جدید در فوتبال باشگاهی کشور رقم بزنند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر