|
کدخبر: 182314

تناقض گویی عجیب باشگاه پرسپولیس

مدیران پرسپولیس برخلاف رفتارشان، در گفتار خود نسبت به یک مدیر سابق دچار تناقض شده‌اند.

جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا روز گذشته با صدور حکمی، حسین خبیری معاون اجرایی سابق پرسپولیس را به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه سایپا انتخاب کرد.

پس از انتخاب خبیری برای عضویت در هیات مدیره سایپا، سایت باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد «مدیریت باشگاه ضمن تبریک به حسین خبیری، برای این مدیر شایسته در باشگاه سایپا آرزوی موفقیت دارد» و البته برخی اعضای باشگاه هم با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرامی خود، این موضوع را به عضو سابق تبریک گفتند.

این اقدام سرخ‌پوشان با رفتار‌هایی که از زمان آغاز فعالیت جعفر سمیعی در پرسپولیس نسبت به خبیری صورت گرفته، تفاوتی از زمین تا آسمان دارد. سوالی که درباره تناقض بین گفتار و رفتار مدیران پرسپولیس وجود دارد، این است که اگر این شخص از نظر آنها مدیر شایسته‌ای بوده، چرا وی را حفظ نکردند تا سر از باشگاه دیگری درآورد؟

از طرفی، اگر ماموریت خبیری از طرف اداره کل ورزش و جوانان تهران تمام شده، چرا افرادی که در گفتارشان آرزوی موفقیت برای این فرد را دارند، رایزنی نکردند تا بتواند در پرسپولیس فعالیت کند؟ مگر همین اختلاف‌ها نبود تا خبیری چندین ماه پس از جدایی از سمت معاون اجرایی، از مسئولیتش در ورزشگاه درفشی‌فر هم کنار برود؟

بهتر است مدیران پرسپولیس درباره خدمات شایان خبیری شفاف‌سازی هم انجام بدهند تا به صورت مثال، مشخص شود در این مدت به جز بازگشایی پرونده قدیمی سند خوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه به نام شرکت شستا در صفحه اینستاگرامی که حاصلی جز دلهره برای هواداران نداشت و سبب دلخوری مدیران باشگاه شد، اقدام قابل الذکر دیگری هم انجام داده است؟

گلایه‌های تند یحیی گل‌محمدی پس از شکست در دربی نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته سبب شد خبیری طبق نظر مهدی رسول‌ پناه سرپرست سابق پرسپولیس، در دهه اول شهریور ۹۹ مجبور به استعفا از سمت معاون اجرایی شده و فعالیت‌های خود را در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری کند. اکنون این سوال مطرح است مدیرانی که امروز از راه‌های مختلف سعی دارند عضویت وی در هیات مدیره یک باشگاه دیگر را تبریک بگویند، اگر واقعا با این فرد مشکلی نداشته و وی را مدیری شایسته می‌دانند، چگونه برای ادامه ایفای مسئولیت خبیری در یک ورزشگاه، رایزنی مثبتی انجام ندادند؟

تناقض_پرسپولیس

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها