|
کدخبر: 180852

رکورد رویایی و استثنایی کاپیتان پرسپولیس

سیدجلال حسینی بار دیگر با یکی از جام‌های قهرمانی فوتبال باشگاهی ایران عکس گرفت تا سیزدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد.

ورزش رکورد رویایی و استثنایی کاپیتان پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز برای چهارمین بار قهرمان سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور شد.

سرخپوشان پایتخت پس از چهار قهرمانی متوالی در در لیگ برتر به قهرمانی چهارم در سوپرجام رسیدند؛ جامی که برای یحیی گل محمدی تازگی داشت اما برای کاپیتان این تیم تبدیل به چالشی در گرفتن عکس‌های تکراری با جام‌های مختلف شد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نخستین عکس خود با جام قهرمانی فوتبال باشگاهی ایران را در قامت مدافع سایپا گرفت. او در زمان حضور علی دایی که مربی - کاپیتانِ نارنجی‌پوشان بود به عنوان بهترین مدافع سال انتخاب شد تا در کنار قهرمانی این تیم در لیگ برتر اسمش بر سر زبان بیفتد و مشتریان پر و پا قرص پیدا کند.

جام از دستان کاپیتان پرسپولیس جدا نمی‌شود

سیدجلال به واسطه عملکرد درخشان خود در تیم ملی ایران توانست با قراردادی قابل توجه در فصل ۸۹-۱۳۸۸ به سپاهان بپیوندد و با این تیم هم سه بار به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

او سپس به پرسپولیس آمد اما در دو فصل حضورش در این تیم نتوانست جامی را به‌دست آورد. سیدجلال سپس به الاهلی قطر پیوست. او پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر در سال ۱۳۹۴ به نفت تهران رفت و با این تیم نیز توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

وی دوباره در دوران سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد تا همزمان با دوران اوج این تیم بازوبند سرخپوشان را بر بازو بسته و جام‌ها را یکی پس از دیگری بالای سر بگیرد.

سیدجلال در تمام قهرمانی‌های پنج سال اخیر پرسپولیس حضور داشته است. او ۴ بار جام قهرمانی در لیگ برتر، چهار سوپر جام و یک جام حذفی را به کارنامه خود اضافه کرد تا مدال طلا به تمام عکس‌های چند سال اخیر بازیکن ۴۰ ساله فوتبال ایران اضافه شود.

سیدجلال ۱۳ بار جام‌های فوتبال باشگاهی را لمس کرده و می‌تواند این عدد رویایی را در ادامه بازی‌های فصل جاری با پرسپولیس افزایش دهد؛ تیمی که در تلاش برای کسب قهرمانی دیگر در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مدعی رسیدن به فینال بازی‌ها است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر