|
کدخبر: 178660

بررسی بازی‌های امشب یورو؛ رونمایی از هلند و انگلیس

در سومین روز از مسابقات یورو ۲۰۲۰، انگلیس در دیداری جذاب میزبان کرواسی خواهد بود و هلند نخستین جدال خود را آغاز خواهد کرد.

ورزش بررسی بازی‌های امشب یورو؛ رونمایی از هلند و انگلیس

امروز در سومین روز از مسابقات یورو ۲۰۲۰، ۳ بازی در ساعات مختلف برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها انگلیس و کرواسی به مصاف هم می‌روند و هلند در دیداری مهم میزبان اوکراین خواهد بود. در دیگر بازی روز نیز اتریش و مقدونیه شمالی به مصاف هم خواهند رفت تا پرونده گروه C در همین امروز بسته شود.

بازی     ساعت   مکان    نتایج ۶ بازی اخیر        نتیجه آخرین تقابل

گروه D | انگلیس - کرواسی       ۱۷: ۳۰          ومبلی لندن انگلیس     

انگلیس: ۶ برد متوالی

کرواسی: ۳ باخت - یک تساوی و ۲ برد

۲-۱ کرواسی (۲۰۱۸ - نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه)

گروه C | اتریش - مقدونیه شمالی          ۲۰: ۳۰          ناسیونال آرنا بخارست مجارستان

اتریش: ۳ تساوی - ۲ باخت - یک برد

مقدونیه شمالی: ۳ برد - ۲ باخت و یک تساوی

اتریش ۲ - مقدونیه شمالی یک (۲۰۱۹- مقدماتی راه یابی به یورو ۲۰۲۰)

گروه C | هلند - اوکراین ۲۳: ۳۰          یوهان کرویف آرنا آمستردام هلند          

هلند: ۴ برد -یک باخت - یک تساوی

اوکراین: ۲ برد - ۴ تساوی متوالی

هلند یک - اوکراین یک (۲۰۱۰ - دوستانه)

*گروه D| انگلیس - کرواسی

انگلیس قصد دارد با ستاره‌های جوان و باتجربه خود مثل فیل فودن، میسون مونت و هری کین خط دفاع مسن کرواسی را اذیت کند. از طرف دیگر خط تهاجمی کرواسی بسیار قدرتمند خواهد بود زیرا بازیکنانی مثل آنته ربیچ یا برونو پتکوویچ جلوتر از پریشیچ، مودریچ و کواچیچ بازی خواهند کرد.

آخرین بازی هم این ۲ تیم به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازمی‌گردد که سه شیرها در یک قدمی فینال مقابل کروات‌ها به شکست ۲ بر یک رضایت دادند. البته پس از آن این ۲ تیم ۲ بار در لیگ ملت‌های اروپا با هم رقابت کردند که یک تساوی بدون گل و یک برد ۲ بر یک از آن انگلیسی‌ها شد.

در این گروه اسکاتلند و چک نیز حضور دارند و به دلیل کیفیت بالای آن ۲ تیم، انتظار می‌رود جدال انگلیس و کرواسی نیز جذاب دنبال شود زیرا تیم‌ها برای صعود نیازمند پیروزی هستند و نمی‌توان ادعا کرد که بازی‌های بعدی آنها ساده خواهد بود.

*گروه C| اتریش - مقدونیه شمالی

مقدونیه شمالی برای نخستین بار پا به این رقابت گذاشته و به همین دلیل انتظار زیادی از او نمی‌رود. با این حال این تیم با بازیکنان قدرتمندی مثل الیف اِلماس و گوران پاندف می‌تواند زهردار باشد. از طرف دیگر اتریش می‌خواهد عملکرد ضعیف خود در یوروی قبل را جبران کند و با بازیکنانی باتجربه‌تر مثل دیوید آلابا، سابیتزر و آرناتوویچ به صعود فکر کند.

اتریش در مقدماتی یورو ۲۰۲۰، دو بار توانست مقدونیه شمالی را شکست دهد و حالا می‌خواهد این نتیجه را در رقابت مهم یورو تکرار کند.

*گروه C| هلند - اوکراین

نه هلند به اندازه سابق قدرتمند و زهردار در مسابقات اخیر نشان داده است و نه اوکراین، با این حال به نظر می‌رسد دیدار امشب جذاب دنبال شود. هلند با اینکه فن دایک، سیلسن، فن دِ بک را در اختیار ندارد، می‌خواهد با درخشش ممفیس دپای و دی یونگ به راحتی از این گروه صعود کند. از طرف دیگر تیم اوکراین با شوچنکو حال و روز خوبی ندارد و باید دید امشب چه عملکردی از خود به ثبت می‌رساند.

از ستاره‌های مهم و تاثیرگذار اوکراین در بازی امشب می‌توان به مالینوفسکی و زینچنکو اشاره کرد که فصل خوبی را در باشگاه‌های آتالانتا و منچسترسیتی سپری کردند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها