|
کدخبر: 176647

خنده‌دارترین جریمه فوتبال ایران؛ پرداخت ۶۰ میلیارد برای هیچ!

آوار کوین کنستانت حکم نهایی خود از دادگاه عالی ورزش را گرفت و احتمالا رای دادگاه درباره فورچونه نیز صادر خواهد شد.

ورزش خنده‌دارترین جریمه فوتبال ایران؛ پرداخت ۶۰ میلیارد برای هیچ!

کوین کنستانت که دو فصل پیش به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تراکتور به این تیم ملحق شد، سال گذشته در فیفا تراکتور را به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار محکوم کرد و حالا یک سال بعد، علاوه بر این رقم، سود سالیانه خود را هم از باشگاه تراکتور خواهد گرفت.

کنستانت که سابقه حضور در اثر میلان را دارد، پس از امضای قرارداد با تراکتور، تست‌های پزشکی خود را با ناکامی پشت سر گذاشت و به همین خاطر تی تی‌ها قراردادش را فسخ کردند و به عبارتی اجازه بازی را پیدا نکرد.

او چند ماه در خارج از کشور بود و در پیام‌های اینستاگرامی مدعی شد که به زودی بازخواهد گشت تا برای تراکتور به میدان برود اما این اتفاق هرگز رخ نداد و او بدون یک دقیقه بازی با پیراهن تیم تبریزی، حکمی سنگین را از فیفا گرفت که حالا به تایید دادگاه حکمیت ورزش نیز رسیده است.

تراکتور علاوه بر این رقم ۸۸۰ هزار یورویی، به زودی با حکم کوین فورچونه نیز مواجه می‌شود که محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی را برای تراکتور به دنبال خواهد داشت. نکته جالب این که فورچونه مهاجم فرانسوی، به عنوان «گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» معرفی شد اما تنها یک گل به ثمر رساند.

حکم فورچونه نیز با ۵٪ سود همراه می‌شود تا زنوزی ملزم به پرداخت دو میلیون یورو به این دو بازیکن باشد. استوکس و اروین نیز حکم ۶۵۰ هزار یورویی علیه تی تی‌ها دارند تا در مجموع تراکتور معادل رقم پاداش یک تیم فینالیست آسیا، به این چهار بازیکن بدهکار شود.

نکته مهم این که تمام این ارقام در تابستان جاری باید پرداخت شوند و در غیر این صورت فیفا با احکام انضباطی تراکتور را جریمه می‌کند.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها