|
کدخبر: 176325

خاطه عجیب هافبک تیم ملی از بی‌حس شدن دو انگشت!

سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده دو لژیونر فوتبال ایران جزو آن دسته از بازیکنان تیم ملی هستند که در فوتبال اروپا شاغل هستند و با پایان لیگ‌های دانمارک و بلژیک به اردوی ملی اضافه شده‌اند.

ورزش خاطه عجیب هافبک تیم ملی از بی‌حس شدن دو انگشت!

سعید عزت‌اللهی یکی از هافبک‌های دعوت شده از کادرفنی تیم ملی به اردو برای حضور در بحرین است؛ بازیکنی که با درخشش در تیم باشگاهی‌اش در لیگ دانمارک به اردوی تیم ملی رسیده و امیدوارست درخشش او ادامه‌دار باشد. او در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال برتر» که در کنار علی قلی‌زاده و علیرضا بیرانوند حضور داشت، درباره درخشش در وایله بولدکلوب گفت: چهار گل زدم و خداراشکر فکر می‌کنم فصل خوبی را گذارندم و تیم‌مان هم بعد از ۲۰ سال توانست تاریخ‌سازی کند و در سال بازگشت به لیگ دانمارک، بقا داشته باشد. در بحث تیمی، کم‌تجربگی تیم‌مان دارد چون بیشتر بازیکنان جوان هستند اما امیدوارم باشگاه بتواند در پست‌هایی که نیاز بازیکن جذب کند و تیم تقویت شود تا برای رتبه‌های بهتر تلاش کنیم.

سعید عزت‌اللهی در پاسخ به سوال طنز مجری برنامه درباره بلد بودن زبان دانمارکی گفت: اگر با من مشکل دارید که من بروم.

در ادامه علی قلی‌زاده که لژیونر شاغل در تیم شالروا بلژیک است، از فصلی که گذراند صحبت کرد و درباره شرایط حضورش در شالروا گفت: در تمرینات من را بد می‌زدند و هنوز هم بد می‌زنند؛ دو انگشت دستم حس ندارد. داشتم با خانمم فوتبال بازی می‌کردم که توپ به آباژور برخورد کرد و آباژور روی دستم افتاد و شیشه‌های آن داخل دستم رفت و الان دو انگشتم هنوز حس ندارد!

در ادامه این گفت‌وگو، عزت‌اللهی درباره شرایط تیم ملی و دیدارهای پیش‌رو گفت: فکر می‌کنم انجام برخی صحبت‌ها دیگر زمان آن گذشته باشد، نزدیک به دوماه بحث درباره داشتن یا نداشتن میزبانی بود، بیشتر فکر می‌کنم این مسئله تمرکز تیم را به هم می‌زد؛ به هر حال تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود، باید پیروز از تمامی رقابت‌ها خارج شود. فرقی نمی‌کند الان میزبان بحرین است و انشالله مرحله بعدی برویم، شاید در کشور عربستان بازی کنیم یا در ژاپن و کره جنوبی و حریفان سخت‌تری در انتظارمان هستند.

وی افزود: در فاصله کم تا بازی‌ها اگر بخواهیم بازهم راجع به میزبانی‌ها صحبت کنیم و این‌که بخواهیم بگوییم می‌خواهند مشکل بسازند و... بیشتر تمرکز تیم را به هم می‌ریزد؛ به نظر من همه داریم تمرکزمان را می‌گذاریم که این چهار فینال را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

علی قلی‌زاده درباره برنامه بازی‌های تیم ملی گفت: الان شما نمی‌توانید بگویید بازی آسانی وجود دارد، ما تمام تمرکزمان روی بازی اول است و بازی به بازی پیش می‌رویم؛ واقعا هم بازی آسانی وجود ندارد و فوتبال است دیگر و غیرقابل پیش‌بینی. هنگ‌کنگ هم در بازی رفت خیلی اذیت‌مان کرد و فکر کنم نیمه اول هم صفر صفر به پایان رسید و یک تساوی هم از بحرین گرفته است، به همین علت اگر بخواهیم بگوییم که یک بازی ضعیف است و یک بازی قوی، فکر نمی‌کنم درست باشد.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر