|
کدخبر: 175713

کیش برای بحرین؛ هوا بس ناجوانمردانه گرم است

تیم ملی فوتبال ایران در آب و هوای شدیدا گرم و شرجی کیش خود را برای حضور در بحرین و برگزاری چهار دیدار باقیمانده در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

ورزش کیش برای بحرین؛ هوا بس ناجوانمردانه گرم است

 

تیم ملی فوتبال ایران باید در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین چهار دیدار باقیمانده خود را در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۵ خردادماه در بحرین به انجام برساند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای آمادگی هر چه بیشتر اردویی ر از روز ششم خردادماه در جزیره کیش آغاز کرده‌اند که این اردو تا روز دهم ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری این اردو در کیش، نزدیکی آب و هوای جزیره به کشور بحرین است.

آب و هوای جزیره کیش در این روزها دقیقا شبیه به آب و هوای بحرین است و از این حیث ملی پوشان می‌توانند با آمادگی بهتری به استقبال هوای گرم و شرجی بحرین بروند.

آب و هوای جزیره کیش حدفاصل ساعت ۱۹ تا ۲۱ که قرار است بازی‌های تیم ملی آغاز شود از ۳۵ درجه تا ۳۱ درجه بالای صفر در نوسان است. میزان رطوبت هم از ۵۲ درصد تا ۶۶ درصد است

اما آب و هوای امروز(شنبه) منامه چطور بوده است؟

آب و هوای بحرین امروز حدود ساعت ۳۶ درجه سانتیگراد است. میزان رطوبت هم حدود ۲۴ درصد است اما به هنگام برگزاری مسابقات رطوبت تا حدود ۶ درصد ازایش پیدا می‌کند. دقیقا همین رطوبتی که در این روزها، کیش آن را تجربه می‌کند.

اصحاب رسانه امروز وارد جزیره کیش شدند تا تمرینات تیم ملی را تا روز بدرقه ملی پوشان پوشش دهند. میزان گرمای هوا و رطوبت آن بیش ازآن چیزی است که اعداد نشان می‌دهند و بدون شک این اردوی چند روزه می‌تواند بازیکنان را با فرم بدنی بهتری راهی کشور بحرین کند.

تیم ملی فوتبال ایران باید چهار دیدار خود را مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق برگزار کند. فعلا ایران با ۶ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سوم جای گرفته است. ما برای صعود به چهار برد احتیاج داریم.

 


 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها