|
کدخبر: 175227

معلم دیوانه و معروف: یوگا، کرونا را درمان می‌کند

با درخواست متعدد مردم در توئیتر برای دستگیری معلم سرشناس یوگا درهند این معلم سخنان خود را در ارتباط با ویروس کرونا و اظهارنظرهایش پس گرفت.

ورزش معلم دیوانه و معروف: یوگا، کرونا را درمان می‌کند

به نقل از یاهو، معلم سرشناس یوگا و رهبر فرقه مذهبی در هند – بابا رامدف – سال‌هاست که کمپ‌های بزرگ یوگا را سازماندهی می‌کند و طرفدار درمان انواع بیماری‌ها با یوگاست.

این معلم به تازگی اظهارنظرهایی راجع به بیماران کرونایی کرده و در اظهارات خود بیان کرده است که خداوند اکسیژن را دراختیار ما قرار داده است پس استفاده از کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی را تمسخر کرده است.او به درمان با یوگا و هومیوپاتی عقیده دارد و اغلب از طریق فروش داروهای دست ساز و گیاهی خود مشاغل موفقی را نیز در هند راه انداخته و شهرت زیادی پیدا کرده است.

این در حالی است که انجمن پزشکان هند از اظهار نظرهای حساس و خطرناک این معلم در ارتباط با درمان ویروس کرونا به شدت انتقاد کرده و افراد زیادی نیزدر توئیتر از پلیس خواسته‌اند تا او را به دلیل سخنان غیر علمی‌اش بازداشت کنند.

در آخرین اظهارات این معلم دیده می‌شود که او به کمبود کپسول‌های اکسیژن در شهرهای مختلف با افزایش بیماران کرونایی اشاره کرده و گفته "خدا به ما اکسیژن رایگان داده است، چرا ما اینگونه نفس نمی‌کشیم؟ وقتی خدا جو را با اکسیژن پر کرده چگونه ممکن است کمبود داشته باشیم؟ احمق‌ها بدنبال سیلندرهای اکسیژن هستند. فقط اکسیژن رایگان را تنفس کنید. چرا از کمبود شکایت دارید؟"

با انتشار این نقطه نظرات خشم بسیاری از مردم که خود و خانواده شان درگیر بیماری کرونا شده‌اند برانگیخته شده است.

 

منبع: ایران آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها