|
کدخبر: 174978

متاسفانه سیستم بازی استقلال قدیمی است

بازیکت سابق باشگاه استقلال گفت به کادر فنی این تیم درس پس می دهم ولی سیستم این تیم قدیمی است

ورزش متاسفانه سیستم بازی استقلال قدیمی است

پیروز قربانی در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران و غیبت بازیکنان سرشناسی چون امید ابراهیمی اظهار داشت: وقتی یک مربی را انتخاب می کنید، باید به سلیقه او احترام بگذارید. امید ابراهیمی و خیلی ها مثل او بازیکنان بزرگی هستند ولی این موضوع باعث نمی شود که ما بگوییم اسکوچیچ اشتباه کرده است.

مدافع اسبق تیم ملی در خصوص شاگردان اسکوچیچ بدون دیدار تدارکاتی به مصاف رقبای خود در بحرین می‌روند گفت: این خیلی بد است. از نظر من که ۳۷ سال فوتبال نگاه می‌کنم، بدترین تدارکات ۲۰ سال اخیر برای این تیم ملی صورت گرفته است. البته این موضوع ناخواسته بوده و دلایل مختلفی دارد ولی اینکه تیم ما ۲۰ بازیکن خوب و تاپ دارد دلیلی برای موفقیت نیست.

به تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال خشته نباشید و تبریک می‌گویم اما واقعا بازی بدی بود.استقلال مشکلاتی دارد که کادر فنی حتما باید آنها را حل کند. مربیان استقلال حتما باید این موضوع را بررسی کنند که دلیل بازی کردن این تیم با ۳ مدافع چیست.ما دو نوع سبک ۲-۵-۳ داریم، یکی قدیمی که منسوخ شده و دیگری نوین.

کادر فنی استقلال همگی از دوستان من هستند و قطعا مشکلات را پیدا می‌کنند اما نمی‌شود در همه بازی‌ها روی خلاقیت مهدی قائدی یا فرشید اسماعیلی که دوست داشتم به تیم ملی دعوت شود، به گل رسید. اعتقاد من این است که استقلال باید از نظر تاکتیکی دچار بازنگری شود و کادر فنی در خصوص سیستم تیم هر چه سریعتر به جمع بندی نهایی برسد وگرنه در ادامه راه دچار مشکل خواهد شد

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها