|
کدخبر: 174658

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

این احتمال می‌رود که فرهاد مجیدی برای دیدار امروز مقابل صنعت نفت، با سیستم ۲-۵-۳ تیمش را روانه زمین مسابقه کند.

ورزش ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

استقلال در یکی از دو دیدار معوقه‌اش نسبت به تیم‌های بالای سر خود، امروز در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. آبی پوشان که رده سوم را به صورت موقت به گل گهر واگذار کرده و آلومینیوم اراک را نیز بالاتر از خود می‌بینند، در پی بازگشت به جایگاه سوم هستند.

* حسینی به دنبال دومین کلین شیت فصل

با توجه به عدم حضور رشید مظاهری در آبادان و به دلیل مصدومیت، حسینی این فرصت را دارد تا یکبار دیگر درون دروازه تیمش قرار بگیرد. سنگربان آبی پوشان که با وجود نیمکت نشینی در این فصل، کارش را بدون حاشیه انجام داد و هیچ گاه به این مسئله اعتراضی نداشته، برای دومین دیدار متوالی درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

حسینی در بازی گذشته در برابر ذوب آهن مرتکب اشتباه شد و در ادامه با یک سیو بزرگ، پیروزی تیمش را حفظ کرد. او که تنها در هفته نخست و در بازی با مس رفسنجان موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد، امیدوار است امروز برای دومین بار کلین شیت کند.

* بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی؟

محمد دانشگر که پس از جنجال‌های پیش آمده در بازی با پیکان، از تمرینات تیم کنار گذاشته شده بود، در دربی برای دقایقی به میدان رفت و ممکن است در دیدار امروز از ابتدا برای تیمش به میدان برود. اگر مجیدی قصد داشته باشد با سیستم ۳۵۲ بازی کند، عارف غلامی در کنار سیاوش یزدانی دیگر مدافعان استقلال خواهند بود.

البته اگر مجیدی قصدی برای استفاده از دانشگر از ابتدا نداشته باشد، محمدحسین مرادمند می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. همانطور که او در بازی با ذوب آهن نیز از ابتدا در کنار غلامی و یزدانی به میدان رفت.

* بازی با یک هافبک دفاعی

با توجه به مصدومیت و غیبت مهدی مهدی پور، استقلالی‌ها تنها از مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی استفاده خواهند کرد. البته آرش رضاوند نیز با حضور در ترکیب ثابت آبی پوشان، به کمک ریگی خواهد آمد تا او در جنگ‌های میانه میدان تنها نباشد.

* نادری در چپ، وریا در راست

محمد نادری که این روزها یکی از خوب‌های استقلالی هاست، در بازی امروز برابر صنعت نفت، در سمت چپ خط هافبک استقلال انجام وظیفه می‌کند. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان نیز با توجه به غیبت موسوی، تنها گزینه موجود برای قرار گرفتن در سمت راست تیم مجیدی است.

فرشید اسماعیلی که این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال است، پس از درخشش در بازی با ذوب آهن و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در بازی با آبادانی‌ها نیز امید اصلی خط میانی تیمش است.

* خط حمله‌ای تکراری

شیخ دیاباته در بازی با صنعت نفت تیمش را همراهی نمی‌کند تا استقلال با زوج تکراری خود در خط حمله پای به زمین مسابقه بگذارد. مهدی قایدی ۱۰ هفته است که در لیگ برتر پایش به گلزنی باز نشده و مطهری نیز در ۶ بازی گذشته در امر گلزنی ناکام بوده است. این دو مهاجم استقلال امیدوارند امروز به این روند ناکامی پایان دهند.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند (محمد دانشگر) – مسعود ریگی – محمد نادری – آرش رضاوند – وریا غفوری – فرشید اسماعیلی – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها