|
کدخبر: 174428

پرسپولیس ۲ هفته تا به پایان لیگ، قهرمان می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان در ادامه رقابت‌های لیگ امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس ۲ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد.

ورزش پرسپولیس ۲ هفته تا به پایان لیگ، قهرمان می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه موفق شد تا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی شاهین بندر عامری را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در همین راستا سپهر حیدری، در مورد عملکرد سرخپوشان برابر شاهین بندر عامری، دیدار پیش رو برابر ذوب‌آهن و... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی مقابل شاهین بندرعامری چطور بود؟

بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این مسابقه نشان داد که موفقیت‌های اخیرش بی‌دلیل نیست و کاملا برابر شاهین رفتار حرفه‌ای از خود نشان داد. پرسپولیس حریف را دست کم نگرفت و با ارائه یک بازی خوب و منطقی توانست در این دیدار به برتری برسد و حریف را شکست دهد. بی‌احتیاطی مقابل تیم‌های رده‌های پایین‌تر ممکن است برخی اوقات مشکل ساز شود اما تیم به بازی مسلط بود.

پرسپولیس در این بازی نیز تا قبل از حضور مهدی ترابی در زمین در ایجاد موقعیت مشکل داشت. به نظر شما پرسپولیس بیش از حد به ترابی وابسته نیست؟

پرسپولیس هیچ‌گاه به فرد متکی نیست و از طرفی هم شکی نیست که ترابی بازیکن قابلی است و نقش موثری در ترکیب پرسپولیس ایفا می‌کند. ترابی در انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی خوب است و این توانایی را دارد تا دفاع رقبا را بشکافد. او در موفقیت‌های تیمی نقش دارد اما پرسپولیس هیچ‌گاه به فرد وابسته نیست.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود باید به مصاف ذوب‌آهن برود. این دیدار را چطور می‌بینید؟

ذوب آهن به هیچ وجه حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. جایگاه فعلی ذوب آهن نشان‌گر جایگاه واقعی این تیم نیست. این تیم فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌دهد. پرسپولیس هم از طرفی نشان داده برای هر بازی برنامه ویژه خود را دارد.

اینکه ذوب آهن در خطر سقوط قرار دارد، کار را برای پرسپولیس سخت نمی‌کند؟

هم پرسپولیس و هم ذوب آهن تیم‌های سابق من هستند. ذوب آهن به هیچ وجه دوست ندارد که جایگاهش در لیگ به خطر بیافتد. پرسپولیس هم به امتیازات این دیدار نگاه ویژه‌ای دارد و به طور حتم بازی جذابی را شاهد خواهیم. ذوب آهن فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. هر تیمی که در زمین بدنبال فوتبل باشد، پرسپولیس بهتر مقابل آن بازی می‌کند.

چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس برای کسب قهرمانی پنجم قائل هستید؟

یکی از نکات موفقیت پرسپولیس این است که بازی به بازی پیش می‌رود. به طور حتم سپاهان در ادامه راه امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس ۲ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ قهرمان خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها