|
کدخبر: 168795

نمایش های استقلال در لیگ و آسیا دلچسب است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شیوه مورد نظر فرهاد مجیدی تهاجمی است و بازی اینچنینی را می‌پسندند.

ورزش نمایش های استقلال در لیگ و آسیا دلچسب است

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در ارزیابی خود نسبت به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفت: به هر حال با تصمیم AFC این دوره از رقابت‌ها با افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه‌ها هستیم. البته در این رابطه حتماً باید کارشناسان محترم نظر بدهند اما بنده تصور می‌کنم به طور کلی سطح رقابت‌ها بالاست و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی به مرحله بعد صعود کنند.

وی در خصوص عملکرد تیم‌های رقیب باشگاه استقلال در گروه C افزود: رقبای ما در گروه C همه تلاش خود را انجام می‌دهند که نتایج خوبی کسب کنند. اما از آنجایی که همه مردم عزیزمان هم دیدند ما یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اصولاً سبک مربیگری آقای مجیدی همانطور که بارها هم خودش گفته یک سبک تهاجمی است. تیم‌های همگروه استقلال هم همگی در این رقابت‌ها مدعی هستند و با تمام امکانات خودشان پا به میدان گذاشته‌اند. همانطور که می‌دانید گروه ما واقعاً گروه سختی هست. هرچند تیم الشرطه عراق از صعود به مرحله بعدی خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدحیل و الأهلی عربستان است و این مهم نیز قابل ذکر هست که الأهلی عربستان میزبان گروه C بوده که رقابت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط میزبانی شهر جده و شرایط کنترل کرونا گفت: در مجموع شرایط میزبانی تا بدین لحظه مناسب بوده، اما مشکلاتی هم از جمله دوری مسیر زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره ۲ به جای ورزشگاه اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات بوده که داشتیم. پروتکل‌های بهداشتی هم تا اینجای کار خیلی خوب رعایت شده و مسئولان پزشکی AFC خیلی خوب رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشته‌اند.

احمد مددی ادامه داد: فعلاً تمرکز ما به عنوان مجموعه استقلال بر روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از آقای مجیدی سرمربی و کادر فنی عزیزش دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم که در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش‌های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای پسر آبی هم گفت: این اتفاق تلخ بود و ما هم در بیانیه‌ای که صادر کردیم، انزجار خود را از این گونه اقدامات نابه هنجار و تلخ اعلام کردیم و اطلاعیه‌های لازم را هم اعلام کردیم و هرگونه کودک آزاری را ما محکوم می‌کنیم و بدون شک از محمدمهدی عزیز بعد از رقابت‌های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: من از همه هواداران تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند و استقلال بتواند با تلاش کادر فنی و بازیکنان از سد الأهلی بگذرد و دل هواداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.

 

منبع: فدراسیون فوتبال

ارسال نظر