|
کدخبر: 168776

استقلال قطعا از گروه خود صعود می‌کند

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارند و به طور حتم از این گروه صعود خواهند کرد.

ورزش استقلال قطعا از گروه خود صعود می‌کند

مهدی امیرآبادی اظهارکرد: استقلال در فاز هجومی قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و بهترین کیفیت را در لیگ قهرمانان آسیا به اجرا گذاشته است اما در ساختار دفاعی ضعف دارد.

وی افزود: یکی از اشکالاتی که در خط دفاعی استقلال وجود دارد این است که فاصله بین دو مدافع این تیم زیاد است و فرصت‌های خوبی را در اختیار رقیب قرار می‌دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به طور حتم از این گروه صعود خواهد کرد.

امیرآبادی تصریح کرد: بازی با الاهلی عربستان برای استقلال اهمیت زیادی دارد و آبی‌پوشان این توانایی را دارند همچون بازی رفت به برتری برسند.

وی تاکید کرد: به طور حتم غیبت محمد نادری و شیخ دیاباته به ضرر استقلال است اما بازیکنان دیگر این توانایی دارند که جای خالی آنها را پر کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال برای گل‌زدن و شکست نخوردن در هر بازی تلاش زیادی انجام می‌دهد که این قابل تقدیر و ستایش است.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد چهارشنبه و از ساعت ۰۰: ۴۵ در پنجمین دیدار خود در گروه C دیدار حساسی را با الاهلی عربستان خواهد داشت. آبی‌پوشان درحال‌حاضر با ۷ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی در رده دوم قرار دارند. الدحیل قطر نیز با ۸ امتیاز صدرنشین است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها