|
کدخبر: 163550

یوفا و فیفا بازیکنان را می‌کشند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید با توجه به برنامه فشرده بازی ها، انتخابی ندارد جز اینکه مدام دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند.

ورزش یوفا و فیفا بازیکنان را می‌کشند!

 پپ گواردیولا در ادامه تلاش منچسترسیتی برای بردن چهارگانه، از سیستم چرخشی خود دفاع کرد. گواردیولا معتقد است که یوفا و فیفا با طراحی برنامه فشرده بازی ها بازیکنان را کشته اند.

گواردیولا روز شنبه در پیروزی ۲-۰ برابر لستر، که یک گام دیگر سیتیزن ها را به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کرد، دست به شش تغییر در ترکیب یازده نفره خود زده بود. سرمربی اسپانیایی سیتی می گوید که در بازی برابر دورتموند در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیز دوباره دست به تغییر در ترکیب تیمش خواهد زد چرا که کسی نمی تواند از بازیکنانش انتظار داشته باشد که سه بازی در یک هفته انجام دهند بدون اینکه استراحت کافی داشته باشند.

گواردیولا گفت: "آنها انسان هستند، ماشین نیستند. من بازیکنان را می شناسم. بعضی از آنها همیشه ناراحتند چرا که می خواهند هر روز بازی کنند، اما این ممکن نیست.

اینکه امسال در همه رقابت ها حضور داشته باشیم آن هم بدون تماشاگر، در کوتاه ترین رقابت های تاریخ... اگر بازیکنان را نوبتی بازی ندهی و سیستم چرخشی نداشته باشی نمی توانی در همه رقابت ها حاضر باشی و در این موقعیتی که ما هستیم هم نخواهی بود.

البته آنها می توانند بازی کنند، آنها قدرت ذهنی فوق العاده ای دارند اما به استراحت نیاز دارند. یوفا و فیفا بازیکنان را کشتند چرا که این خیلی زیاد و سنگین بود. از زمانی که شروع کردیم ما حتی یک تعطیلات وسط هفته نداشته ایم، حتی یکی!

من نابغه ام و از سیستم چرخشی استفاده می کنم" "آفرین پپ" اما وقتی می بازیم و از سیستم چرخشی استفاده می کنیم مردم می گویند "چرا هی تغییر می دهی؟ باید مثل حالت عادی از بازیکنان استفاده کنی". اما این ماندگار و پایدار نیست.

در بازی بعدی بیش از همیشه از بازیکنان تازه نفس استفاده می کنیم و در بازی برابر لیدز هم، بازیکنان تازه نفس! "

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها