|
کدخبر: 161398

افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس

شجاع خلیل زاده: من را از پرسپولیس بیرون کردند، قرار نبود عکس بوسیدن لوگو از سوی باشگاه الریان رسانه‌ای شود

ورزش افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس

 

شجاع خلیل زاده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: من از پرسپولیس نرفتم بلکه از پرسپولیس بیرون کردند، قرار نبود عکس بوس کردن لوگو من رسانه‌ای شود.

شاید یکی از جنجالی‌ترین خبرهای سال گذشته، جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس باشد. جدایی پر حاشیه‌ای که با واکنش تند هواداران پرسپولیس همراه بود. البته شجاع خلیل زاده چندان بعد از آن جدایی مصاحبه نکرد اما حالا بعد از شایعه بازگشتش به جمع سرخ‌ها صحبت هایی را انجام داده است.

شجاع خلیل زاده در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و رفتنش به لیگ قطر گفت:

باز هم می‌گویم. همه چیزم را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم. شرایط خیلی سختی داشتم برای به قطر آمدنم. یک درصد مقصر رفتنم نبودم و نزدیکانم می‌دانند.

وی در خصوص جدایی رسول پناه از پرسپولیس و مشکلاتی که او برایش به وجود آورده بود، گفت: امیدوار بودم رسول‌پناه زودتر برود که در پرسپولیس بمانم. وقتی که باشگاه برای تمدید قرار داد رفتم رسول‌پناه به من گفت می‌توانی پول رضایتنامه‌ات را بدهی و بروی! مردم خودشان را جای من بگذارند. من برای تیمم سه سال غیرت گذاشتم و یک خانه از خودم نداشتم. آیا این مردم ۴ سال دیگر که فوتبال من تمام شد می‌آیند بگوید این ۱۰۰ میلیون برای تو، خانه بخر؟ هیچ کدام نمی‌گویند. من همین الان ۳ میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. ۳۰ سالم شده بود، کی باید پول درمی‌آوردم؟ نخستین بازیکن تمدیدی بودم آن موقع با تعصب بودم الان بی‌غیرت شدم؟ به من گفتند سقف قرارداد را می‌دهیم، من را سه روز کاشتند و هیچ کس نبود. ۴ روز ماندم. عملاً‌ گفتند تو را نمی‌خواهیم.

مدافع سابق سرخپوشان در خصوص عکس جنجالی بوسیدن لوگوی الریان گفت: بابت لوگو بوسیدن هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. همه بازیکنان باشگاه‌ها این کار را می‌کنند. درست است با من نامهربانی کردند، امیدوارم بازهم قهرمانی را جشن بگیرند چون حق‌شان است.قرار نبود عکسی که لوگوی الریان را به اصرار بوس کرده بودم، پخش شود. ما همه مدل عکس گرفتیم. من گفتم این عکس‌ها بیرون که نمی‌آید؟ گفتند نه! وقتی که قرارداد رسمی شد همان عکسی که لوگو را بوس کرده بودم بیرون دادند. ولی من لوگوی پرسپولیس را با عشق بوس کردم ولی بیرونم کردند.

خلیل زاده همچنین در خصوص وضعیت خودش در دنیای کرونایی گفت: من و همسرم واکسن زدیم؛ مثل تمام بازیکنان لیگ قطر. کرونا جان دو عزیزمان را گرفت. با مهرداد میناوند رفت و آمد خانوادگی داشتم و از فوتش ناراحت شدم

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها