|
کدخبر: 161015

جدایی من از پرسپولیس قطعا به نفع همه است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که برای گرفتن رضایتنامه از این تیم به مشکل خورده است، گفت: جدایی من از پرسپولیس به نفع همه است.

ورزش جدایی من از پرسپولیس قطعا به نفع همه است

محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با وجود اتمام مصدومیت، نتوانست نظر یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم جلب کند تصمیم به رفتن از این باشگاه گرفته است.

انصاری که در چهار سال گذشته توانست با پرسپولیس، چهار قهرمانی متوالی لیگ برتر، دو سوپرجام و دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند اصرار به رفتن از پرسپولیس دارد.

یحیی که در ابتدای فصل قصد داشت انصاری را در لیست مازاد خود قرار دهد حالا با جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی مخالفت کرده است. با این حال مدافع سرخ‌ها همچنان خواهان رفتن از این تیم است و می‌خواهد فوتبال خود را در باشگاه دیگری دنبال کند.

محمد انصاری که از سایپا و تراکتور تبریز پیشنهاد دارد، با انتشار پیامی بر موضع خود تاکید کرد.

وی گفت: خدا را شکر می‌کنم سال‌های خوبی با هم داشتیم. لحظه به لحظه پوشیدن این لباس برایم افتخار بود. علیرغم میل باطنی فکر می‌کنم جدایی بنده به نفع همه باشد. باتوجه به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، الحمدالله دست باشگاه برای استفاده از بازیکن بازتر شده و این باعث خوشحالی همه هست. ان شاءالله خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.>

البته انصاری با نوشتن جمله: «در صورت نیاز جزییات این جدایی را عرض می‌کنم» به نوعی دلخوری خود را بابت نحوه رفتارها با وی نشان داده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها