|
کدخبر: 160222

بمب دیگر نقل و انتقالات/ اخراجی استقلال در پرسپولیس؟

احتمال دارد محمد دانشگر بازیکن اخراجی استقلال به پرسپولیس بپیوندد.

ورزش بمب دیگر نقل و انتقالات/ اخراجی استقلال در پرسپولیس؟

روز گذشته بود که بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر البته با یک انتقال بسیار عجیب شکسته شد! آرمان رمضان مهاجم پرسپولیس که عملکرد ضعیفی در این تیم داشت با قراردادی تا پایان لیگ فصل بعد به استقلال پیوست تا تعجب هواداران فوتبال را در برداشته باشد.

ماجرا از این قرار بود که آرمان رمضانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و این تیم را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراهی کرد و موفق شد یک پاس گل نیز در این رقابت‌ها بدهد اما در ادامه آرمان اینقدر عملکرد ضعیفی داشت که هواداران فوتبال و تیم پرسپولیس بارها نارضایتی خود را نسبت به حضور این بازیکن ابرازکردند.

رمضانی در اواخر نیم فصل، دیگر در زمین حضور نیافت و حتی در صورت نیاز پرسپولیس به مهاجم، یحیی حاضر می‌شد از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند اما به رمضانی بازی ندهد..

در هر صورت کمتر کسی تصور می‌کرد که رمضانی حتی تیم بعدی‌اش از لیگ برتر باشد اما به یکباره او سر از استقلال در آورد تا حتی هواداران مجیدی نیز نسبت به این انتقال شاکی شوند.

محمد دانشگر در پرسپولیس

شایعه خرید دانشگر توسط پرسپولیس

ماجرای بعدی اما شایعه حضور محمد دانشگر مدافع میانی استقلال است که جمعه توسط فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد. با توجه به جذب دو بازیکن پرسپولیس توسط استقلال این شایعه مطرح شده که پرسپولیسی‌ها نیز می‌خواهند تلافی کنند و مدافع استقلال را خریداری کنند تا بمب واقعی نقل و انتقالات را بشکنند.

البته با بررسی وضعیت خط دفاعی سرخ‌ها کمی بعید بنظر می‌رسد چرا که پرسپولیس درحال‌حاضر با اضافه شدن حسین کنعانی زادگان و البته کمال کامیابی نیا و فرجی و سید جلال در واقع ۴ بازیکن در خط دفاع میانی دارد و مشخص نیست با حضور دانشگر قرار است چه اتفاقی در این بخش رخ دهد.

البته هوادران پرسپولیس نسبت به حضور این بازیکن در این تیم اعتراضات گسترده‌ای را بیان کردند و عقیده دارند دانشگر بازیکنی است که با حضور در پرسپولیس حواشی زیادی را ایجاد خواهد کرد و اخلاق او به این تیم نمی‌خورد. درگیری دانشگر با مربیان سابق و البته هواداران استقلال این شایعه را مطرح کرده که این بازیکن اصولا حرف شنوی خاصی از بزرگتر در تیم ندارد.

پیشتر نیز شایعه حضور سیاوش یزدانی در پرسپولیس مطرح شده بود که این مسئله نیز تکذیب شد و باید دید در نهایت دانشگر که توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شده به کدام تیم خواهد رفت و آیا باز هم شاهد یک نقل و انتقال عجیب در لیگ برتر خواهیم بود یا خیر؟

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر