|
کدخبر: 158526

کفشگری، لیست بدهی هنگفت پرسپولیس را تکذیب کرد

هافبک شمالی اسبق پرسپولیس حضور در لیست طلبکاران این باشگاه را اشتباهی از سوی سازمان لیگ عنوان کرد.

پرسپولیس در شرایطی که پیگیر ماجرای مربوط به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود بود، با لیست طلبکارانی از سوی سازمان لیگ مواجه شد که حجم بدهی این باشگاه را حدود ۳۰ میلیارد عنوان می‌کرد. در بین اسامی حاضر در این لیست نام مهرداد کفشگری، هافبک دفاعی سابق پرسپولیس نیز دیده می‌شود. بازیکنی که مدعی است چندی پیش در مذاکره با این باشگاه، به توافق دست یافته و شکایتی را متوجه پرسپولیس نکرده است.

کفشگری در این خصوص می‌گوید: اصلا این لیست درست نیست. حداقل اینکه قرار گرفتن نام من در آن درست نیست. من حدود شش ماه پیش با مدیران وقت پرسپولیس جلسه داشتم که طی آن به توافق رسیدم و اکنون نیز هیچ طلبی از باشگاه ندارم.

وی درباره دلیل قرار گرفتن نامش در این لیست گفت: واقعا دلیل آن را نمی‌دانم. من کاملا امیدوارم که مشکل باشگاه پرسپولیس حل شود و آنها با قدرت وارد مسابقات شوند. آن مقطع هم شکایت نکردم و طی توافقی که کردم حتی خیلی پایین‌تر از مبلغی که طلب داشتم را دریافت کردم. برای من موفقیت پرسپولیس همیشه در اولویت قرار دارد و هیچ وقت کاری نخواهم کرد که این باشگاه به دردسر بیفتد و هواداران آن دچار مشکل شوند. امیدوارم الان هم باشگاه هر چه زودتر مشکلات را حل کند و با قدرت در ادامه مسابقات حاضر شوند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر