|
کدخبر: 157066

لحظه لو رفتن رای حاج صفی در انتخابات

عکس‌ لحظه رای احسان حاج صفی سوژه کاربران فضای مجازی شد!

ورزش

شکار لحظه‌های عکاس نشان می‌دهد برخلاف ادعاهای قبلی رای احسان حاج‌صفی در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان کاپیتان تیم ملی به مصطفی آجرلو بوده است نه علی کریمی!

این اتفاق سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و آن را با سکانس‌ سریال طنز نون‌خ مقایسه می‌کنند.

منبع: تسنیم
  • میلد قیصری ارسالی در

    اول اینکه حاج صفی نماینده تیم ملی بوده، باید دید این رای ، یه رای شخصی بوده یا و اقع رای اکثریت تیم ملی بوده .؟؟
    دو م اینکه حاج صفی حداقل باید این شامولتی ب از رو انجام نمی داد.می تونست در خصوص رای که می خواست بده اصلا سکوت کنه تا فیلم ب ازی کنه و بخواهد محبوبیت پیدا کنه.
    سوم اینکه از هم بدتر ، تایید نظر سید ج لال هستش که نشون می ده ، که چقدر انسان د و رویی هستش.
    چهارما اینکه دوستانی که انتقاد دارند به مدیریت علی کریمی ، مگ ه کسانی که مدعی مدیریت داشتند و به قول ش ما تجربه، چه گلی سر این فوتبال زدند.همین آقای تاچ که قبل ریاستش هم دست راست آقای کفاشیان بود و به قولی آخر تجربه... مگه فوتبال و فدراسیون رو به این وضع تاسف وار نکشونده... یا حتی مدیران قبل تر...
    پنجما واقعا جای تاسف داره واسه ان افرا دی که فوتبالی بودند و ورزشی اما به جایگا ه خودشونم احتراما نگذاشتند و اجازه ندادن د فوتبال به دست فوتبالی ها بیافته.وقتی خ ودشون ، به خودشون احترام نمی گذارند دیگه چه انتظاری میشه داشت.
    در اخر جای تشکر از اقای علی کریمی داره با اینکه می دونست بهش میدون نمی دند ، تلاشش رو کرده و تشکر از ان 9 نفر.

  • مسعود 8888 ارسالی در

    واقعا این کار حاج صفی جای تأسف داره، مطم ئن باشید از این 80 و اندی آدم که حق رأی داشتن همشون وقتی علی آقا کریمی رو می‌دید ند بهش میگفتن که ما رأی مون به شماست ولی در عمل به یکی دیگه رأی دادن، مشکل جامعه و مملکت ما همین دورویی و فیلم بازی کردن هاست که مشور رو به خاک سیاه نشوند، ادمی ن لطفا چاپ کن

ارسال نظر