|
کدخبر: 150627

انصاریان به کرونای انگلیسی مبتلا شده است

پزشک معالج علی انصاریان در مورد آخرین وضعیت این بازیکن اسبق فوتبال تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز نهم بهمن ماه توضیح داد. علی انصاریان در حال حاضر زیر اکسیژن فشار قوی است.

ورزش انصاریان به کرونای انگلیسی مبتلا شده است

دکتر محمدرضا هاشمیان با بیان اینکه در حال حاضر علی انصاریان دچار زجر تنفسی است گفت: درگیری ریه انصاریان از روز اول بسیار گسترده بود. اول در بیمارستان بستری و سپس به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. ابتدا در بخش مراقبت های ویژه تحت اکسیژن درمانی و سپس اکسیژن درمانی پرفشار قرار گرفت.

پزشک معالج علی انصاریان با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی علی انصاریان نگران کننده است ادامه داد: از ابتدا انصاریان درگیری ریه شدید داشت. در حال حاضر به هوش است زیرا وقتی از سیستم های تهاجمی برای درمان استفاده می کنیم نیاز است که بیمار به هوش باشد و نمی توان او را به خواب مصنوعی برد. باید هوشیار باشد تا در بهتر شدن تنفس خود به تیم پزشکی کمک کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم انصاریان هر چه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود افزود: امید ما بر این است که علی انصاریان هفت روز آینده را بتواند تحمل کند و از این روزهای بحرانی با موفقیت عبور کند.

هاشمیان با گفتن از اینکه علی انصاریان مبتلا به نوع جهش یافته کرونا است چنین توضیح داد: کرونا انگلیسی مبحث جدیدی نیست. این نوع از کرونای جهش یافته ، افراد جوانتر را با شدت بالاتر بیماری درگیر می کند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر