|
کدخبر: 143440

فتح‌الله‌زاده :ما مدیران امتحان پس‌داده‌ای هستیم

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: چرا به مدیران ورزشی اعتماد نمی‌کنید؟ یک استان محروم را به من بدهید و شاخص‌ها را ثبت کنید. بعد از سه سال آن استان را از نظر معیارهای مدیریت به رده ۳ استان اول کشور می‌آورم چون کار مدیریت را بلدم.

ورزش فتح‌الله‌زاده :ما مدیران امتحان پس‌داده‌ای هستیم

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال در گفت‌وگوی لایو که محمود احمدی‌نژاد و امیر عابدینی هم در آن شرکت داشتند، حرف‌های جالبی زد.‌

ما مدیران امتحان پس‌داده‌ای هستیم. روزهای بسیاری زحمت‌ کشیده‌ایم و در میان هواداران هم اعتبار و محبوبیتی داریم‌ اما نمی‌خواهند به ما اعتماد کنند و تیم را به‌دست دلسوزان بسپارند.

وی گفت:

یک روزی من مدیر استقلال بودم و آقای عابدینی مدیر پرسپولیس. یک بار به هم توهین نکردیم چون چارچوب‌های اخلاقی جامعه برای ما مهم بود اما حالا ببینید در فضای مجازی چه اتفاقی می‌افتد.

من در سه سال ۶۰ میلیارد تومان هزینه کردم‌ اما خروجی این پول یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام‌ حذفی و یک عنوان سومی در لیگ قهرمانان آسیا بود. در چند سال اخیر بیشتر از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند اما فقط یک قهرمانی جام‌ حذفی برای استقلال با شفر ثبت شده است که متعلق به سه سال قبل است.

فتح الله زاده اظهار کرد:

چرا به مدیران ورزشی اعتماد نمی‌کنید؟ یک استان محروم را به من بدهید و شاخص‌ها را ثبت کنید. بعد از سه سال آن استان را از نظر معیارهای مدیریت به رده ۳ استان اول کشور می‌آورم چون کار مدیریت را بلدم.

در سال‌های اخیر تغییرات مداومی در مدیریت استقلال به وجود آوردند و آرامش را از هواداران گرفتند. ما باید به هواداران جواب بدهیم. چه بگوییم وقتی از ما درباره مشکلات می‌پرسند؟ استقلال یک روز آرام نداشته چون نمی‌خواستند.

علی فتح‌الله‌زاده گفت:

مدام درباره بدهی‌هایی که از زمان ما باقی مانده می‌پرسند. مجموع بدهی‌های استقلال در زمان من ۱۳ میلیارد تومان بود. حالا استقلال چقدر بدهی دارد؟ چرا کسی درباره این ارقام نمی‌پرسد؟ چرا کسی نمی‌پرسد در قبال بدهی‌ها چه از ما برجا مانده؟ برای کمپی که حالا با افتخار می‌گویم متعلق به استقلال است، ۲۰ سال زحمت‌ کشیدم و حالا به این دلیل که مجوز تجاری هم دارد ۱۰۰۰ میلیارد تومان می‌ارزد. این پول ۸۰ برابر آن بدهی است که از زمان من برجا مانده. ضمن آنکه در قبال این پول‌ها افتخار و قهرمانی و عنوان به‌دست آمد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها