|
کدخبر: 142406

گل محمدی: تا آخرین نفس می‌جنگیم!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به این مرحله جنگیده‌اند.

ورزش گل محمدی: تا آخرین نفس می‌جنگیم!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی اظهار کرد: جا دارد از کادر پزشکی و درمانی کشورمان و دنیا تشکر داشته باشم که این همه جانفشانی و زحمت برای سلامتی جامعه می‌کشند. برای آنها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون فوتبال قطر و کمیته مسابقات تشکر می‌کنم که با همه سختی‌ها توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند. این موضوع جای خوشحالی دارد. کار خیلی بزرگی انجام شده است و باید تمام فوتبالی‌ها از مسئولان برگزاری تشکر کنیم. دیدار فینال بازی حساسی برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به بازی فینال رسیدند و هر دو تیم برای رسیدن به این هدف جنگیده‌اند و مبارزه کرده‌اند.

او افزود: هم پرسپولیس و هم اولسان روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و با شایستگی کامل به فینال رسیده‌اند. فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم بزند. اولسان تیم خوبی دارد. آنها برای بردن مبارزه می‌کنند و به تیم ما شباهت دارند. ما یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی خودمان، دل هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران نگران این بازی هستند ولی من به آنها این قول را می‌دهم که تا آخرین نفس برای قهرمان شدن می‌جنگیم و امیدواریم فردا این اتفاق رقم بخورد.

سرمربی پرسپولیس درباره انگیزه‌های خاص تیمش در بازی فردا گفت: بازیکنان در خیلی از دقایق بازی برای پیروز شدن می‌جنگند. تنها انگیزه آنها شادی دل هواداران است و می‌خواهند برای آنها افتخارآفرینی کنند. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. ما انگیزه خیلی بزرگی برای بازی فینال داریم و آن، افتخارآفرینی برای هواداران است. این انگیزه کافی برای بازی فینال و پیروزی مقابل اولسان است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر