|
کدخبر: 128261

پول پرداخت شد؛ انتظار برای بازگشت دیاباته

با اعلام رییس هیات مدیره باشگاه استقلال طلب شیخ دیاباته امروز پرداخت شد و مسئولان باشگاه در انتظار بازگشت وی هستند.

ورزش پول پرداخت شد؛ انتظار برای بازگشت دیاباته

بعد از حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و پایان رویای آبی های بحران زده برای قهرمانی در قاره کهن یکی از مسائلی که موجب نگرانی هواداران این تیم شد، ماندن یا رفتن شیخ دیاباته بود.

مهاجم مالیایی استقلال که در لیگ نوزدهم عنوان آقای گلی را به دست آورد، بعد از دیدار با پاختاکور ازبکستان همراه آبی ها به تهران برنگشت و مستقیما در دوحه به فرانسه رفت تا در کنار خانواده اش باشد. دیاباته اگرچه یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت تاخیر از پرداخت مطالبات از سوی باشگاه می تواند یک طرفه این قرارداد را فسخ کند.

دیاباته که از فصل گذشته فوتبال ایران مبلغ ۳۱۵ هزار دلار از استقلال طلب داشت، بعد از بازی با پاختاکور توسط مدیربرنامه‌هایش ایمیلی به باشگاه ارسال کرد و به مدیران ۱۰ روز فرصت داد تا طلبش را بپردازند و در این صورت به کارش در استقلال ادامه می‌دهد.

از اینرو مهلتی که دیاباته به استقلالی‌ها داده بود، فرداشب به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه ۲۴ ساعت مهلت داشتند تا بدهی سنگین دیاباته را پرداخت کنند. به همین خاطر مدیران باشگاه امروز اقدام به موقعی انجام دادند و پول دیاباته را پرداخت کردند.

اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام خبر پرداخت پول به دیاباته در صفحه شخصی‌ خودش نوشت: «پول دیاباته پرداخت شد؛ در این مدت که باشگاه استقلال با چالش‌های بزرگی روبه رو بود، همه اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه دست به دست هم دادیم تا با کاهش مشکلات هواداران را از نگرانی خارج کنیم. یکی از دغدغه های اصلی هواداران و درخواست آنها از من پرداخت پول شیخ دیاباته بود. امروز طلب دیاباته به مبلغ ۳۱۵ هزار دلار را پرداخت کردم و امیدوار هستم به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر