|
کدخبر: 126920

فدراسیون تیم جدید مهدی ترابی را لو داد!

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد ستاره فصل گذشته پرسپولیس با یک تیم قطری قرارداد بسته است.

ورزش فدراسیون تیم جدید مهدی ترابی را لو داد!

لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران در حالی دو شب قبل اعلام شد که نام مهدی ترابی نیز در این بین دیده می‌شد، اما ساعاتی قبل فدراسیون فوتبال عنوان کرد که این بازیکن به دلیل حضور در باشگاه جدیدش و عدم اجازه آنها، از فهرست کنار رفته تا ساسان انصاری، مهاجم فصل قبل تراکتور جانشین او شود.

ترابی که یک سال و نیم فوق‌العاده در پرسپولیس داشت و عملکرد تاثیرگذاری در کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر ارائه داد، با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با سرخ پوشان پایتخت باقی مانده بود، تصمیم به فسخ قراردادش گرفت.

این ستاره خوش تکنیک که گل‌ها و پاس گل‌های تاثیرگذاری را فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس به نام خود ثبت کرد و بیشترین تاثیر را در گل‌های این تیم داشت، با جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی راه لژیونر شدن را در پیش گرفت تا شرایط متفاوتی را در دوران جوانی خود تجربه کند.

پس از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس، زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به تیم‌های قطری شنیده می‌شد، اما تا به امروز نام باشگاه جدید این بازیکن رسمی نشده بود که فدراسیون فوتبال تیم آینده ترابی را لو داد!

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود برای جانشین ساسان انصاری به جای مهدی ترابی در فهرست تیم ملی ایران نوشته است: «مهدی ترابی به دلیل قرارداد همکاری با باشگاه العربی قطر و همچنین با توجه به قوانین قطر، هر بازیکنی که وارد این کشور می‌شود، باید ۱۴ روز در قرنطینه بسر ببرد، این تغییر در لیست نفرات اعزامی تیم ملی صورت گرفته است.»

با این اطلاعیه فدراسیون، مشخص شد که مهدی ترابی قراردادی رسمی با باشگاه العربی قطر که هم‌اکنون از مهرداد محمدی نیز به‌عنوان یک لژیونر ایرانی بهره می‌برد، قرارداد امضاء کرده است.

منبع: جام نیوز

ارسال نظر