|
کدخبر: 125936

پایان ضرب الاجل فیفا در پرونده پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با وجود اتمام ضرب الاجل فیفا در پرونده برانکو ایوانکوویچ هنوز حکمی را دریافت نکرده است.

ورزش پایان ضرب الاجل فیفا در پرونده پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همچنان با پرونده‌های متعدد مالی در کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش بخاطر عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود نظیر برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و ماریو بودیمیر دست وپنچه نرم می‌کند.

پرسپولیس که تا شانزدهم شهریورماه برای پرداخت طلب یک میلیون و ۱۱۸ هزار یورویی برانکو فرصت داشت تنها ۳۰ درصد از این مبلغ را پرداخت کرده است. با این حال فدراسیون جهانی فوتبال با وجود گذشت ۲۱ روز از این فرصت، هنوز رای خود را در قبال این موضوع صادر نکرده است.

مهدی رسول پناه که سفر کوتاه چند روزه‌ای را به قطر برای حضور در هتل محل اقامت پرسپولیس که به جمع چهار تیم پایانی منطقه غرب در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ راه یافته است به تهران بازگشته تا از فرصت به‌وجودآمده استفاده کرده و بخش دیگری از طلب برانکو را پرداخت کند.

همچنین دادگاه عالی ورزش هنوز رای مربوط به پرونده شکایت ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون را اعلام نکرده است تا سرخ‌ها در آستانه بازی با پاختاکور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شوک تازه‌ای روبه‌رو نشوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱: ۱۵ امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه بازی می‌کند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر