|
کدخبر: 123579

فرصت طلایی استقلال برای صعود

پیشکسوت استقلال شرایط برای برد و صعود آبی ها از گروه را رو به جلو پیش بینی کرد.

ورزش فرصت طلایی استقلال برای صعود

محمد مومنی اظهار داشت: حذف الوحده از لیگ قهرمانان آسیا را باید به فال نیک گرفت و بچه‌های ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. وقتی می‌شود با تنها یک پیروزی مقابل الشرطه که کاملا هم در دسترس تیم ما هست از این گروه صعود کرد، چرا باید این فرصت خوب را از دست داد. امیدوارم بازیکنان و اعضای کادر فنی ما که توانمندی بالایی هم دارند قدر این فرصت خوب را بدانند و آن را به راحتی از دست ندهند.

مهاجم اسبق آبی پوشان بیان داشت: الشرطه تیمی قدرتمند در فوتبال عراق و غرب آسیا است. ضمن این که همیشه تیم‌های ایرانی از تیم ملی گرفته تا باشگاهی ما مقابل عراقی‌ها کار ساده‌ای نداشتند و به طور کلی می‌شود گفت عراقی‌ها گربه سیاه فوتبال ایران هستند. 

مومنی تاکید کرد: هنوز هم می‌گویم استقلال توان و استحقاق پیروزی بر الشرطه را دارد، منوط به این که باهوش در این بازی به میدان برود. 

پیشکسوت آبی پوشان خط حمله استقلال را نقطه قوت این تیم دانست و بیان داشت: حضور همزمان شیخ، قائدی و مطهری در یک تیم می تواند سد دفاعی هر تیمی را در آسیا بشکند و من امیدوارم با حضور این بازیکنان بتوانیم دروازه الشرطه را باز کنیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات این تیم بیان داشت: خوشحالم از این که می بینم بعد از چند سال استقلال توانسته شاکله خود را برای فصل آینده حفظ کند و این اتفاقی خوب و پیش زمینه موفقیت و قهرمانی است. 

مومنی به مشکلات این تیم را ناشی از اختلافات داخلی بین اعضای هیات مدیره و دانست و بیان داشت: با این که آقایان در صحبت های خود می‌خواهند القا کنند مشکل و اختلافی با هم ندارند، اما کاملا مشخص است اختلافات عمیق و دو دستگی در هیات مدیره وجود دارد. همبستگی و یک دلی لازمه موفقیت است و امیدوارم اعضای هیات مدیره همانطور که می گویند و مصاحبه می کنند، در عمل با هم اختلافی نداشته باشند و از مدیرعامل باشگاه حمایت کنند تا زمینه موفقیت برای فصل آینده فراهم شود و در نهایت دل هواداران این تیم شاد شود. 

منبع: مهر

ارسال نظر