|
کدخبر: 122435

تعطیلی ۶ ماهه فوتبال بانوان

بعد از نیمه تمام ماندن لیگ فوتبال بانوان به علت شیوع کرونا، مقدمات از سرگیری این مسابقات در مهر و آبان امسال در حال پیگیری است.

 لیگ برتر فوتبال بانوان ایران موسوم به جام کوثر فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام باقیماند و جام قهرمانی به تیم شهرداری بم رسید؛ از زمان آخرین بازی که در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران برگزار شده تاکنون بیش از ۶ ماه می‌گذرد و مسئولان سازمان لیگ درصدد آن هستند تا بتوانند فصل جدید را هر چه زودتر آغاز کنند. قرار است سیزدهمین فصل لیگ برتر فوتبال بانوان از اواسط آبان‌ماه برگزار شود، مشروط بر آن‌که بتوانند مسئولان سازمان لیگ مقدمات لازم را فراهم آورند.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات در این‌باره گفت: مسابقات لیگ برتر قطعا برگزار می شود اما تاریخ دقیقی برای شروع لیگ تعیین نشده و این بستگی به تعداد تیم های حاضر در لیگ دارد؛ اما به احتمال زیاد نیمه دوم آبان لیگ را آغاز کنیم که مشروط به انجام مسابقات لیگ دسته یک است.

وی افزود: تعداد تیم های متقاضی حضور در لیگ دسته یک زیاد هستند؛ در نهایت دو تیم از دسته یک وارد لیگ برتر می شوند. لیگ دسته یک مهرماه برگزار می شود و پس از آن می توان تاریخ دقیق و نحوه برگزاری لیگ برتر را اعلام کرد، ضمن آن‌که امسال تیمی از لیگ برتر سقوط نمی کند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها