|
کدخبر: 121002

قرارداد غیرقانونی دو کشتی گیر با دو باشگاه

دوکشتی گیر بعد از دریافت پیش پرداخت ۱۵ درصدی قراردادشان از باشگاه استقلال با سهل انگاری کارمند سازمان لیگ با تیم هیئت کشتی قائمشهر نیز قراردادی غیرقانونی را ثبت کردند .

ورزش قرارداد غیرقانونی دو کشتی گیر با دو باشگاه

هادی حبیبی در واکنش به حاشیه‌هایی که در مورد عقد قرارداد دو کشتی‌گیر با دو باشگاه رخ داده است، اظهار داشت: نادر حاج‌آقانیا و عباس فروتن با دریاچه ارومیه قرارداد داشتند. دو روز مانده به روز قرعه‌کشی، نامه رسمی زده شد که کلیه کشتی‌گیران دریاچه ارومیه به استقلال خواهند رفت. در این فاصله روز پنجشنبه، کارمند سازمان لیگ بدون حضور نصیرزاده، در محل سازمان لیگ برتر حاضر شده و قرارداد این دو کشتی‌گیر را با تیم هیئت کشتی قائمشهر ثبت می‌کند، در حالی که این کار غیرقانونی بوده است.

وی ادامه داد: بعد که ما به این مسئله معترض شدیم که این دو نفر قراردادشان از دریاچه ارومیه به استقلال تهران منتقل شده است، آنها به سازمان لیگ آمدند و پیش از عقد قرارداد با ما، تماسی هم با تیم قائمشهر داشتند، اما به تماس آنها پاسخی داده نشد. کشتی‌گیر همیشه دوست دارد با جایی قرارداد ببندد که پول بگیرد و استقلال به آنها 15 درصد پیش‌پرداخت داد، درحالی که قائمشهری‌ها پولی به آنها ندادند.

عضو کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال در خاتمه تصریح کرد: قراردادی که روز پنجشنبه در سازمان لیگ ثبت شده، غیرقانونی است چون این دو کشتی‌گیر از تیم دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شده بودند. در این مورد نصیرزاده کارش را قانونی انجام داده و تصمیم درستی گرفته است. اشتباه از کارمندی بوده است که نمی‌دانسته این دو کشتی گیر متعلق به دریاچه ارومیه‌ای بوده‌اند که به استقلال منتقل شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها